Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
ახალი ამბები
ხაშურის 7 საარჩევნო უბნის შედეგები ხელახლა გადაითვალეს
ბიულეტინების ხელახალი გადათვლა მიმდინარეობს ხაშურში. 7 უბანი, სადაც ბიულეტინებს ხელახლა ითვლიან, ლოტოტრონის პრინციპით შეირჩა.

ცენტრალური საარჩევნო კომისის მონაცემებით, ხაშურში არჩევნები ქართული ოცნების კანდიდატმა თენგიზ ჩიტიაშვილმა მოიგო.

ლოტოტრონის პრინციპით ხმების ხელახლა გადათვლა ახალი ნორმის მიხედვით ხორციელდება, რომლითაც არჩევნების სანდოობა მოწმდება.

ხაშურის საოლქო კომისიის თავმჯდომარის, მინდია ქურდაძის თქმით, ხელახალი გადათვლის შედეგად შედეგები იდენტური აღმოჩნდა.

ხაშურის მერის არჩევნები ორ ტურად გაიმართა. მეორე ტურში ორი კანდიდატი - თენგიზ ჩიტიაშვილი და იოსებ ბუაძე მონაწილეობდნენ. ჩიტიაშვილი - ქართული ოცნებიდან, ხოლო ბუაძე - ნაციონალური მოძრაობიდან.

ცესკოს მონაცემებით, მეორე ტურში ხმების მეტი რაოდენობა 13 066 ხმა თენგიზ ჩიტიაშვილმა, ხოლო იოსებ ბუაძემ - 9 049 მიიღო.

პროცენტულად ასე განაწილდა:

თენგიზ ჩიტიაშვილი - 59%
იოსებ ბუაძე - 41%

ოპოზიცია ცესკოს შედეგებს არ ენდობა.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.