Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
ახალი ამბები
რატომ დაიწყო გორის მერიამ ყვითელი ავტობუსების შეკეთება?
გორის მერიამ ყვითელი ავტობუსების შეკეთება დაიწყო. 6 ავტობუსიდან შეკეთებულია უკვე ორი ავტობუსი.

ორ ავტობუსზე კონდიციონერის დამონტაჟება 30 600 ლარი დაჯდა.

რაც შეეხება დანარჩენ ყვითელ ავტობუსებს, მათი რეაბილიტაცია ეტაპობრივად მოხდება.

როგორც გორის ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელი ზურაბ ჯირკველიშვილი გვეუბნება, რეაბილიტირებული ავტობუსები ტურისტული მარშრუტებისთვის იმოძრავებს:

,,გასულ წელს მერიამ გადმოგვცა 6 ავტობუსი. ორი უკვე შევაკეთეთ. ეს თანხა კონდიციონერების დამონტაჟებაში დაიხარჯა, სხვანაირად ვერ ვამუშავებთ ავტობუსებს, არ ჯდება სტანდარტებში. როგორც აღმოჩნდა, მოთხოვნაა ტურისტულ მარშრუტებზე, ამიტომ ეს ავტობუსები ტურისტული მარშრუტებზე იმოძრავებს.'' - აცხადებს ზურაბ ჯირკველიშვილი.

გორის ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელი იმასაც ამბობს, რომ დანარჩენი ოთხის შეკეთების შემდეგ, შესაძლოა, მათ ქალაქის ხაზებზეც იარონ, რადგან ქალაქში მგზავრთა გადაყვანაზეც დიდი მოთხოვნაა.

ცნობისათვის, ქალაქ გორს, "ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის" (EBRD) დაფინანსებით 30 ლურჯი ავტობუსი ჰყავს.

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.