Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორში ბაღების დაგვიანებული რეაბილიტაციის მიუხედავად კომპანიებს ჯარიმა შეუმცირეს
გორში საბავშვო ბაღების დაგვიანებული რეაბილიტაციის მიუხედავად
კომპანიებს ჯარიმა შეუმცირეს.
სახელმწიფო აუდიტის ცნობით, 2021 წელს მუნიციპალიტეტმა ტენდერის გზით გაფორმებულ 3 ხელშეკრულებაში მიმწოდებლებს დაუსაბუთებლად შეუმცირა სატენდეროპირობებით განსაზღვრული საჯარიმო სანქცია. კერძოდ, სატენდეროპირობების მიხედვით, სამუშაოების დადგენილ ვადებში დაუსრულებლობისათვის განსაზღვრული იყო საჯარიმო სანქცია ხელშეკრულების ღირებულების 0.1%-ის ოდენობით.
მუნიციპალიტეტმა ტენდერში გამარჯვებულ პირებს ხელშეკრულებაში პირგასამტეხლოშეუმცირა და განუსაზღვრა 0.02%. მიმწოდებლებმა დროულად ვერდაასრულეს სამუშაოები, რის გამოც დაეკისრათ 6.5 ათასი ლარის გადახდა.
სატენდერო პირობებით განსაზღვრული განაკვეთით, მიმწოდებლებისათვის დასარიცხი ჯარიმა შეადგენს 22.8 ათას ლარს, რაც 16.3 ათასი ლარით აღემატება დარიცხულ თანხას.
აუდიტის შეფასებით, 2020-2021 წლებში მუნიციპალიტეტმა მიმწოდებლების მიმართ საჯარიმოსანქციის განაკვეთის განსაზღვრისას, გამოიყენა არაერთგვაროვანი მიდგომა.
,,კერძოდ, ხელშეკრულებების ერთ ნაწილში სამუშაოების დადგენილ ვადებში დაუსრულებლობისათვის განსაზღვრა ჯარიმა ხელშეკრულების ღირებულების − 0,1%-ის ოდენობით, ხოლოხელშეკრულების მეორე ნაწილში გამოიყენა სანქციის მინიმალური ოდენობა − 0,02%. დაბალი საჯარიმო სანქციის განაკვეთი მიმწოდებლებს აძლევდა შესაძლებლობას, მიწოდების ვადის მნიშვნელოვანი დარღვევის შემთხვევაშიც კი, გადაეხადათ მინიმალური ჯარიმები, რამაც უარყოფითი გავლენა მოახდინა მიმწოდებლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვან შესრულებაზე. 12 ხელშეკრულება, რომელშიც განსაზღვრული იყო ჯარიმის მინიმალური ოდენობა, დასრულდა 10-დან 80 დღემდე ვადაგადაცილებით და მოსახლეობამ დროულად ვერ მიიღო დაგეგმილი მატერიალური სიკეთე.'' - აღნიშნულია დასკვნაში.
სახელმწიფო აუდიტის ცნობით, 2021 წელს მუნიციპალიტეტმა ტენდერის გზით გაფორმებულ 3 ხელშეკრულებაში მიმწოდებლებს დაუსაბუთებლად შეუმცირა სატენდეროპირობებით განსაზღვრული საჯარიმო სანქცია. კერძოდ, სატენდეროპირობების მიხედვით, სამუშაოების დადგენილ ვადებში დაუსრულებლობისათვის განსაზღვრული იყო საჯარიმო სანქცია ხელშეკრულების ღირებულების 0.1%-ის ოდენობით.
მუნიციპალიტეტმა ტენდერში გამარჯვებულ პირებს ხელშეკრულებაში პირგასამტეხლოშეუმცირა და განუსაზღვრა 0.02%. მიმწოდებლებმა დროულად ვერდაასრულეს სამუშაოები, რის გამოც დაეკისრათ 6.5 ათასი ლარის გადახდა.
სატენდერო პირობებით განსაზღვრული განაკვეთით, მიმწოდებლებისათვის დასარიცხი ჯარიმა შეადგენს 22.8 ათას ლარს, რაც 16.3 ათასი ლარით აღემატება დარიცხულ თანხას.
აუდიტის შეფასებით, 2020-2021 წლებში მუნიციპალიტეტმა მიმწოდებლების მიმართ საჯარიმოსანქციის განაკვეთის განსაზღვრისას, გამოიყენა არაერთგვაროვანი მიდგომა.
,,კერძოდ, ხელშეკრულებების ერთ ნაწილში სამუშაოების დადგენილ ვადებში დაუსრულებლობისათვის განსაზღვრა ჯარიმა ხელშეკრულების ღირებულების − 0,1%-ის ოდენობით, ხოლოხელშეკრულების მეორე ნაწილში გამოიყენა სანქციის მინიმალური ოდენობა − 0,02%. დაბალი საჯარიმო სანქციის განაკვეთი მიმწოდებლებს აძლევდა შესაძლებლობას, მიწოდების ვადის მნიშვნელოვანი დარღვევის შემთხვევაშიც კი, გადაეხადათ მინიმალური ჯარიმები, რამაც უარყოფითი გავლენა მოახდინა მიმწოდებლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვან შესრულებაზე. 12 ხელშეკრულება, რომელშიც განსაზღვრული იყო ჯარიმის მინიმალური ოდენობა, დასრულდა 10-დან 80 დღემდე ვადაგადაცილებით და მოსახლეობამ დროულად ვერ მიიღო დაგეგმილი მატერიალური სიკეთე.'' - აღნიშნულია დასკვნაში.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |