Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
აუდიტის ცნობით, კასპის მერიასა და საკრებულოში დამხმარე თანამშრომლად 24 მოქალაქე დაასაქმეს
კასპის მუნიციპალიტეტის მიერ დამხმარე და არამუდმივი ამოცანების
შესასრულებლად მოქალაქეთა დაქირავების პროცესი მოიცავს სისტემურ
ხარვეზებს.
ამის შესახებ საუბარია სახელმწიფო აუდიტის დასკვნაში, რომელიც მუნიციპალიტეტების წარმომადგენლობითი და აღმასრულებელი ორგანოების დაფინანსებას ეხება 2020-2021 წლების განმავლობაში.
სახელმწიფო აუდიტის ცნობით, კასპის მუნიციპალიტეტში 2021 წელს დასაქმებული იყო 24 დამხმარე თანამშრომელი, 2020 წელს კი - 8.
გარდა ამისა, აუდიტის ცნობით, მნიშვნელოვანი ნაკლოვანებები გამოვლინდა დაქირავებულთა რაოდენობების დადგენილ ზღვრებთან შეუსაბამობების, საჯარო მოხელეების ფუნქციებთან თანხვედრისა და დასაბუთების მხრივ, კერძოდ:
მუნიციპალიტეტში დამხმარე ამოცანების შესასრულებლად დაქირავებულთა რიცხვი აღემატება კანონმდებლობით დადგენილ ზღვარს, რაც მერიებს საკრებულოებთან არ შეუთანხმებიათ. აუდიტის ცნობით, მუნიციპალიტეტს დამხმარე ამოცანების შესრულების მიზნით შეეძლო შრომითი ხელშეკრულებით დაესაქმებინა 6-10 პირი, თუმცა დადგენილი ნორმის ზევით დასაქმებული ჰყავდათ 10-24 პირი.
სახელმწიფო აუდიტი აღნიშნავს, რომ გამოვლინდა ხელშეკრულებით დასაქმებულთა სულ მცირე 10 მოვალეობა, რომელიც საჯარო მოსამსახურეების ამოცანების იდენტურია.
,,შესაბამისად, მუნიციპალიტეტს ამ მიზნით შრომითი ხელშეკრულებები არ უნდა გაეფორმებინა" - წერს აუდიტი.
ამის შესახებ საუბარია სახელმწიფო აუდიტის დასკვნაში, რომელიც მუნიციპალიტეტების წარმომადგენლობითი და აღმასრულებელი ორგანოების დაფინანსებას ეხება 2020-2021 წლების განმავლობაში.
სახელმწიფო აუდიტის ცნობით, კასპის მუნიციპალიტეტში 2021 წელს დასაქმებული იყო 24 დამხმარე თანამშრომელი, 2020 წელს კი - 8.
გარდა ამისა, აუდიტის ცნობით, მნიშვნელოვანი ნაკლოვანებები გამოვლინდა დაქირავებულთა რაოდენობების დადგენილ ზღვრებთან შეუსაბამობების, საჯარო მოხელეების ფუნქციებთან თანხვედრისა და დასაბუთების მხრივ, კერძოდ:
მუნიციპალიტეტში დამხმარე ამოცანების შესასრულებლად დაქირავებულთა რიცხვი აღემატება კანონმდებლობით დადგენილ ზღვარს, რაც მერიებს საკრებულოებთან არ შეუთანხმებიათ. აუდიტის ცნობით, მუნიციპალიტეტს დამხმარე ამოცანების შესრულების მიზნით შეეძლო შრომითი ხელშეკრულებით დაესაქმებინა 6-10 პირი, თუმცა დადგენილი ნორმის ზევით დასაქმებული ჰყავდათ 10-24 პირი.
სახელმწიფო აუდიტი აღნიშნავს, რომ გამოვლინდა ხელშეკრულებით დასაქმებულთა სულ მცირე 10 მოვალეობა, რომელიც საჯარო მოსამსახურეების ამოცანების იდენტურია.
,,შესაბამისად, მუნიციპალიტეტს ამ მიზნით შრომითი ხელშეკრულებები არ უნდა გაეფორმებინა" - წერს აუდიტი.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |