Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის ერთ-ერთ სოფელში სკოლის მოსწავლეს მუქარის წერილი დაუტოვეს
გორის მუნიციპალიტეტში, საოკუპაციო ხაზთან მდებარე სოფელში,
სკოლის მოსწავლემ მუქარის წერილი მიიღო.
წერილის მიხედვით, მას ოჯახის წევრის სიცოცხლის ხელყოფით ემუქრებიან და ფულს სთხოვენ.
მე-5 კლასის მოსწავლემ ხელით დაწერილი წერილი მერხის ქვეშ იპოვა.
,,როგორც ვიცი, ამ წერილში ეწერა, რომ თუ ფულს არ მოიტან, პატარა და გყავს და იმას წავიყვანთ. ასეთი შინაარსის წერილი დაუტოვეს მერხის ქვეშ. იმედს ვიტოვებთ, რომ ეს იყო ცუდი ხუმრობა'' - განაცხადა საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა ნანა ტერმაკოზაშვილმა.
ფაქტის შესახებ ინფორმირებულია შინაგან საქმეთა სამინისტრო და გამოძიება დაწყებულია სისხლის სამართლის კოდექსის 151-ე მუხლით.
წერილის მიხედვით, მას ოჯახის წევრის სიცოცხლის ხელყოფით ემუქრებიან და ფულს სთხოვენ.
მე-5 კლასის მოსწავლემ ხელით დაწერილი წერილი მერხის ქვეშ იპოვა.
,,როგორც ვიცი, ამ წერილში ეწერა, რომ თუ ფულს არ მოიტან, პატარა და გყავს და იმას წავიყვანთ. ასეთი შინაარსის წერილი დაუტოვეს მერხის ქვეშ. იმედს ვიტოვებთ, რომ ეს იყო ცუდი ხუმრობა'' - განაცხადა საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა ნანა ტერმაკოზაშვილმა.
ფაქტის შესახებ ინფორმირებულია შინაგან საქმეთა სამინისტრო და გამოძიება დაწყებულია სისხლის სამართლის კოდექსის 151-ე მუხლით.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |