Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2024 »»
п в с ч п с в
28293031 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
ახალი ამბები
სპეციალური პრიზი - წლის ფერმერი ადმინისტრაციულ გამყოფ ზოლთან (ABL) ზუკა მახარაშვილმა მიიღო
სპეციალური პრიზი - წლის ფერმერი ადმინისტრაციულ გამყოფ ზოლთან (ABL) ზუკა მახარაშვილმა მიიღო.

ზუკა პროექტ Meurneoba Education-ს დამფუძნებელია, რომელიც პირველი ქართული ინოვაციური პროექტია და განათლების სისტემაში Enterprise to school სწავლების მეთოდს ნერგავს.

პრიზი მას "საქართველოს ფერმერთა ასოციაციისა" და გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ორგანიზებით გამართულ ყოველწლიურ დაჯილდოებაზე გადასცეს.

"ეს პრიზი ჩემთვის ნიშნავს იმას, რომ კიდევ უფრო მეტ ადამიანს ვარწმუნებთ თუ რამდენად მნიშვნელოვანი პროექტი "მეურნეობა", იმისათვის რომ ქართული განათლების სისტემა სწრაფად დაეწიოს თანამედროვე სამყაროს. საჭიროა, სკოლებს ჰქონდეთ დამოუკიდებელი შემოსავალი, ხოლო ბავშვებმა სკოლის ასაკშივე შეძლონ პრაქტიკაში ისწავლონ ბიზნესის შექმნა და განვითარება. იმედი მაქვს, რომ ორ წელში მინიმუმ 10 სკოლაში შევქმნით საწარმოს და ამისთვის ყველა ადამიანის მხარდაჭერა გვჭირდება", - აღნიშნავს ზუკა მახარაშვილი.

ვრცლად

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.