Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2024 »»
п в с ч п с в
28293031 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
ახალი ამბები
გორის ლურჯ ავტობუსებში მგზავრთა რაოდენობამ წლიურად 3 მლნ-ს გადააჭარბა
გორის მუნიციპალიტეტის ტრანსპორტის სააგენტოს ცნობით, მუნიციპალურ ტრანსპორტში მგზავრთა წლიურმა რაოდენობამ 3 მლნ-ს გადააჭარბა.

სააგენტოს ხელმძღვანელის, ზურაბ ჯირკველიშვილის განცხადებით, 2022 წელთან შედარებით, 2023 წელს რაოდენობა 350 000-ით გაიზარდა:

,,თუკი 2022 წელს მგზავრთა რაოდენობა 2 მლნ 700 000 იყო, 2023 წელს ეს რაოდენობა 350 000-ით გაიზარდა'' - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი, რაც იმას გულისხმობს, რომ ქალაქში მგზავრთა ჯამური რაოდენობა 3 მლნ 050 000 იყო.

მგზავრთა ნაკადის ზრდა საკუთარი შემოსავლების ზრდასთანაცაა დაკავშირებული. ზურაბ ჯირკველიშვილი აღნიშნავს, რომ მოთხოვნა გაიზარდა იქიდან გამომდინარე, რომ ავტობუსები ყოველდღიურად ირეცხება, ტარდება სადეზინფექციო სამუშაოები და მოქალაქეებისთვის გადაადგილება უსაფრთხოა.

ჯირკველიშვილი განმარტავს, რომ წლის განმავლობაში ორგანიზაციის დაკვეთით სხვადასხვა კვლევები ტარდება.

,,ამ ეტაპზე 20-მდე კვლევა გვაქვს უკვე ჩატარებული, რომლის მიხედვით, ვგეგმავთ შემდგომ ღონისძიებებს,'' - აღნიშნა სააგენტოს ხელმძღვანელმა.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.