Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2024 »»
п в с ч п с в
28293031 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
ახალი ამბები
გამოკითხულ პედაგოგთა 82% აცხადებს, რომ სკოლაში მოსწავლეთა ბულინგის შემთხვევებს შესწრებია - კვლევა
გამოკითხულ პედაგოგთა 82.5% აცხადებს, რომ სკოლაში შესწრებია ბულინგის შემთხვევებს. ამის შესახებ სტატია გორის უნივერსიტეტის 2023 წლის სამეცნიერო ჟურნალშია გამოქვეყნებული.

კვლევა ჩაატარა ტექნიკური უნივერსიტეტის წარმომადგენელმა ხატია გოგალაძემ. სტატიაში არაა დაკონკრეტებული, თუ რომელ სკოლებში ჩატარდა გამოკითხვა.

სასკოლო კვლევის ფარგლებში 46 რესპოდენტმა მიიღო მონაწილეობა. უმრავლესობა მათგანი იყვნენ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში მომუშავე პედაგოგები.

კვლევის მიხედვით, 77.5% ასახელებს, რომ ბულინგის შემთხვევებს თვეში ერთხელ შესწრებია, ხოლო 5% - კვირაში ერთხელ. 15% პროცენტი კი არასოდეს შესწრებია.

როგორ შეიძლება მოგვარდეს ეს პრობლემა? პედაგოგთა 85% - მა თქვა, რომ ბულერი უნდა დაისაჯოს და ავუხსნათ რატომ ისჯება, 15% ასახელებს, რომ არ უნდა დაისაჯოს, საუბარიც საკმარისია.

90% არ აქვს კონტაქტი სოციალურ მუშაკთან. 10% კი აქვს კონტაქტი.

84,52% სახელებს, რომ სკოლებში მოსწავლეებს შორის ხდება ცნობიერების ამაღლება უსაფრთხო ურთიერთობების შესახებ, 2,55% ასახელებს, რომ ხდება ცნობიერების გაზრდა, 12.82% ასახელებს, რომ არასოდეს ხდება მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება ამ კუთხით.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.