Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ხაშურის საკრებულოს ვიცე-თავმჯდომარის ლევან გამრეკელის წლიურმა შემოსავალმა 3.7 მლნ ლარს მიაღწია
გასულ წელს, ხაშურის საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილის, ლევან
გამრეკელის წლიურმა შემოსავალმა 3.7 მლნ ლარს მიაღწია.
ამის შესახებ მან ქონებრივ დეკლარაციაში მიუთითა. დეკლარაციის მიხედვით, ლევან გამრეკელს შემოსავლის სამი წყარო აქვს. ესენია კომპანიები ,,თა-თა''; ,,ლე-გა'' და ,,ლდბჯ''.
გარდა კომპანიებისა, ლევან გამრეკელი დარეგისტირებულია როგორც ინდმეწარმე.
დეკლარაციის მიხედვით, ლევან გამრეკელმა მიიღო:
3 მლნ ლარი - როგორც ინდმეწარმემ.
0,5 მლნ ლარი - შპს ,,ლე-გადან''
0,17 მლნ ლარი - შპს ,,თა-თადან''
0,1 მლნ ლარი - შპს ,,ლდბჯ-დან''
3.7 მლნ ლარიდან ქველმოქმედებაში გახარჯა 400 000 ლარი.
ეს ის რაოდენობის თანხა, რომელიც ლევან გამრეკელმა ერთროულად 2021-22 წლებში მიიღო. რაც შეეხება წინა წლებს, როგორც ,,ქართლის ამბები'' წერდა, საკრებულოს ვიცე-თავმჯდომარე შემოსავლებს იღებს როგორც ფერმიდან, ასევე ჯართის ბიზნესიდან. მას უკავშირდება ასევე წიაღისეულის მოპოვება ქვა-ხრეშის სახით.
რამდენად ახერხებს საკრებულოს ვიცე-თავმჯდომარე მუშაობას თვითმმართველობაში, ამას იმ ანგარიშიდან ვიგებთ, რომელიც მან 2024 წელს შეავსო და ეხება 2023 წლის პერიოდს. სწორედ 2023 წელს მიიღო მან ბიზნესიდან 3.7 მლნ ლარი.
ანგარიშში ვკითხულობთ, რომ ლევან გამრეკელს სხდომაზე რაიმე საკითხის ინიცირება არ მოუხდენია.
,,საანგარიშო პერიოდში ჩემს მიერ ინიცირებული საკითხები არ ყოფილა /საკრებულოში/ - წერს ლევან გამრეკელი.
საინტერესოა კიდევ ერთი დეტალი. სხვა საქმიანობაში ის უთითებს, რომ მან გაიყვანა სოფელ სარტყელაში ახალი გზა, სოფელ ხალებში ორ მონაკვეთზე გზა მოაბეტონა; ახალსოფელში გზები მოაშანდაკა და მოხრეშა; სოფელ ყელეთში გზა მოაბეტონა; ახალუბანში გზა მოაბეტონა; ხოლო ოსიარუში კპარკები და სკვერი მოაწყო.
ამის შესახებ მან ქონებრივ დეკლარაციაში მიუთითა. დეკლარაციის მიხედვით, ლევან გამრეკელს შემოსავლის სამი წყარო აქვს. ესენია კომპანიები ,,თა-თა''; ,,ლე-გა'' და ,,ლდბჯ''.
გარდა კომპანიებისა, ლევან გამრეკელი დარეგისტირებულია როგორც ინდმეწარმე.
დეკლარაციის მიხედვით, ლევან გამრეკელმა მიიღო:
3 მლნ ლარი - როგორც ინდმეწარმემ.
0,5 მლნ ლარი - შპს ,,ლე-გადან''
0,17 მლნ ლარი - შპს ,,თა-თადან''
0,1 მლნ ლარი - შპს ,,ლდბჯ-დან''
3.7 მლნ ლარიდან ქველმოქმედებაში გახარჯა 400 000 ლარი.
ეს ის რაოდენობის თანხა, რომელიც ლევან გამრეკელმა ერთროულად 2021-22 წლებში მიიღო. რაც შეეხება წინა წლებს, როგორც ,,ქართლის ამბები'' წერდა, საკრებულოს ვიცე-თავმჯდომარე შემოსავლებს იღებს როგორც ფერმიდან, ასევე ჯართის ბიზნესიდან. მას უკავშირდება ასევე წიაღისეულის მოპოვება ქვა-ხრეშის სახით.
რამდენად ახერხებს საკრებულოს ვიცე-თავმჯდომარე მუშაობას თვითმმართველობაში, ამას იმ ანგარიშიდან ვიგებთ, რომელიც მან 2024 წელს შეავსო და ეხება 2023 წლის პერიოდს. სწორედ 2023 წელს მიიღო მან ბიზნესიდან 3.7 მლნ ლარი.
ანგარიშში ვკითხულობთ, რომ ლევან გამრეკელს სხდომაზე რაიმე საკითხის ინიცირება არ მოუხდენია.
,,საანგარიშო პერიოდში ჩემს მიერ ინიცირებული საკითხები არ ყოფილა /საკრებულოში/ - წერს ლევან გამრეკელი.
საინტერესოა კიდევ ერთი დეტალი. სხვა საქმიანობაში ის უთითებს, რომ მან გაიყვანა სოფელ სარტყელაში ახალი გზა, სოფელ ხალებში ორ მონაკვეთზე გზა მოაბეტონა; ახალსოფელში გზები მოაშანდაკა და მოხრეშა; სოფელ ყელეთში გზა მოაბეტონა; ახალუბანში გზა მოაბეტონა; ხოლო ოსიარუში კპარკები და სკვერი მოაწყო.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |