Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის ოლქის 15 უბანზე ბათილ ბიულეტენებს ხელახლა დათვლიან
გორის ოლქის თხუთმეტ უბანზე შესაძლოა ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა
გადაითვალონ. ამის შესახებ გადაწყვეტილება გორის სასამართლოს
მოსამართლე ნინო გერგაულმა დღეს მიიღო.
მოთხოვნა სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენელმა დააყენა. საჩივრის მიხედვით, მოთხოვნილი იყო, რომ გადათვლილიყო როგორც ბათილი, ასევე ნამდვილი ბიულეტენების რაოდენობა. მოსამართლე მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლას დათანხმდა.
სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენლის ცნობით, აღნიშნულ უბნებზე, სადაც ბათილი ბიულეტენები გადაითვლება, წინასწარი შედეგების ქვითარში ასახული მონაცემები არ ემთხვევა შემაჯამებელ ოქმში ასახულ მონაცემებს, რაც ძირითადად ბათილ ბიულეტენების რაოდენობაში გამოიხატება.
მაგალითად, 49-ე უბანზე, წინასწარი შედეგების ქვითარში აღნიშნულია, რომ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა შეადგეს 12-ს. შემაჯამებელ ოქმში კი აღნიშნულია, რომ მათი რაოდენობა 6-ია.
თავის მხრივ, შემაჯამებელ ოქმებზეც ბევრი კითხვის ნიშანი გაჩნდა, როდესაც ისინი ცესკოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მაგალითად, ,,ქართლის ამბები'' წერდა, რომ შემაჯამებელ ოქმებში ბალანსი არ იყო დაცული. საოლქო კომისიაში საჩივრების განხილვისას დადასტურდა, რომ კომისიის თავმჯდომარეებმა და მდივნებმა მონაცემები არასწორად მიუთითეს.
მაგალითაც, კარალეთის 48-ე უბანზე აღმოჩნდა, რომ გახარიას პარტიას ნაცვლად 8 ხმისა, უნდა ჰქონოდა 48 ხმა. ასევე, ხურვალეთის უბანზე ,,ქართულ ოცნებას'' აკლდა 10 ხმა.
ამ და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით, სადამკვირვებლო ორგანიზაცია ითხოვდა, რომ თხუთმეტ უბანზე შედეგები ხელახლა გადაითვალონ.
სასამართლომ მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლის მოთხოვნა დააკმაყოფილა. გადაწყვეტილება საოლქო კომისიამ სააპელაციო სასამართლოში გაასაჩივრა.
მოთხოვნა სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენელმა დააყენა. საჩივრის მიხედვით, მოთხოვნილი იყო, რომ გადათვლილიყო როგორც ბათილი, ასევე ნამდვილი ბიულეტენების რაოდენობა. მოსამართლე მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლას დათანხმდა.
სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენლის ცნობით, აღნიშნულ უბნებზე, სადაც ბათილი ბიულეტენები გადაითვლება, წინასწარი შედეგების ქვითარში ასახული მონაცემები არ ემთხვევა შემაჯამებელ ოქმში ასახულ მონაცემებს, რაც ძირითადად ბათილ ბიულეტენების რაოდენობაში გამოიხატება.
მაგალითად, 49-ე უბანზე, წინასწარი შედეგების ქვითარში აღნიშნულია, რომ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა შეადგეს 12-ს. შემაჯამებელ ოქმში კი აღნიშნულია, რომ მათი რაოდენობა 6-ია.
თავის მხრივ, შემაჯამებელ ოქმებზეც ბევრი კითხვის ნიშანი გაჩნდა, როდესაც ისინი ცესკოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მაგალითად, ,,ქართლის ამბები'' წერდა, რომ შემაჯამებელ ოქმებში ბალანსი არ იყო დაცული. საოლქო კომისიაში საჩივრების განხილვისას დადასტურდა, რომ კომისიის თავმჯდომარეებმა და მდივნებმა მონაცემები არასწორად მიუთითეს.
მაგალითაც, კარალეთის 48-ე უბანზე აღმოჩნდა, რომ გახარიას პარტიას ნაცვლად 8 ხმისა, უნდა ჰქონოდა 48 ხმა. ასევე, ხურვალეთის უბანზე ,,ქართულ ოცნებას'' აკლდა 10 ხმა.
ამ და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით, სადამკვირვებლო ორგანიზაცია ითხოვდა, რომ თხუთმეტ უბანზე შედეგები ხელახლა გადაითვალონ.
სასამართლომ მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლის მოთხოვნა დააკმაყოფილა. გადაწყვეტილება საოლქო კომისიამ სააპელაციო სასამართლოში გაასაჩივრა.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |