რედაქტორის რჩევით
ისტორიის საუკეთესო მასწავლებელი სურამელი პედაგოგი გახდა
ჯაბა ლაბაძე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის
დირექტორმა ბერიკა შუკაკიძემ 23 ოქტომბერს დააჯილდოვა.
ლაბაძე პედაგოგიურ საქმიანობას 25 წელია ეწევა. ის ჯერ ქემფერის, შემდეგ ბეკმის, 2008 წლიდან კი სურამის მე-2 საჯარო სკოლაში ასწავლის.
„ჩემი ბავშვობის ოცნება მასწავლებლობა იყო და ავიხდინე. ბავშვებთან ურთიერთობა მსიამოვნებს." - უთხრა Qartli.ge-ს ლაბაძემ.
ჯაბა ლაბაძე 2018 წელს მასწავლებელთა ეროვნული ჯილდოს საუკეთესო ხუთეულშიც მოხვდა, რომლის ფარგლებში ქვეყნის ყველა რეგიონში, 30-ზე მეტ სკოლაში იმყოფებოდა და გამოცდილება გაუზიარა მოსწავლეებსა და მასწავლბელებს.
2003 წელს კი ლაბაძე ხაშურის რაიონის საუკეთესო პედაგოგი გახდა.
ისტორიის პედაგოგს ეკუთვნის 13 000 სტატია, რომელიც „ვიკიპედიაშია“ განთავსებული.
“ვიკიპედიაში“ ვათავსებ ისტორიულ მასალებს, რომელიც ხაშურის მუნიციპალიტეტს ეხება. კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლების, ღირსშესანიშნაობების, ისტორიული მოვლენების შესახებ, რომელზეც მოსახლეობამ შედარებით ნაკლები იცის. ამას ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ვაკეთებ. ვიძიებ მასალებს და შემდეგ ვამუშავებ. ბავშვები „ვიკიპედიის“ საერთაშორისო ბანაკებშიც დამყავს." - ამბობს ლაბაძე.
2019 წლის სექტემბერში ჯაბა ლაბაძე დანიის სამეფოში გაცვლითი პროგრამით იმყოფებოდა და დანიის გიმნაზიებში საგაკვეთილო პროცესებს ესწრებოდა.
„იქაური სწავლის მეთოდებს ეტაპოვრივად ვნერგავ.ჩემი საგაკვეთილო პროცესი არასტანდარტულია, სხვადასხვა მეთოდებით ვცდილობ მოსწავლეებს ისტორია შევაყვარო და გაკვეთილი მათთვის უფრო სახალისო გავხადო,“- გვითხრა ისტორიის საუკეთესო მასწავლებელმა.
ლაბაძე პედაგოგიურ საქმიანობას 25 წელია ეწევა. ის ჯერ ქემფერის, შემდეგ ბეკმის, 2008 წლიდან კი სურამის მე-2 საჯარო სკოლაში ასწავლის.
„ჩემი ბავშვობის ოცნება მასწავლებლობა იყო და ავიხდინე. ბავშვებთან ურთიერთობა მსიამოვნებს." - უთხრა Qartli.ge-ს ლაბაძემ.
ჯაბა ლაბაძე 2018 წელს მასწავლებელთა ეროვნული ჯილდოს საუკეთესო ხუთეულშიც მოხვდა, რომლის ფარგლებში ქვეყნის ყველა რეგიონში, 30-ზე მეტ სკოლაში იმყოფებოდა და გამოცდილება გაუზიარა მოსწავლეებსა და მასწავლბელებს.
2003 წელს კი ლაბაძე ხაშურის რაიონის საუკეთესო პედაგოგი გახდა.
ისტორიის პედაგოგს ეკუთვნის 13 000 სტატია, რომელიც „ვიკიპედიაშია“ განთავსებული.
“ვიკიპედიაში“ ვათავსებ ისტორიულ მასალებს, რომელიც ხაშურის მუნიციპალიტეტს ეხება. კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლების, ღირსშესანიშნაობების, ისტორიული მოვლენების შესახებ, რომელზეც მოსახლეობამ შედარებით ნაკლები იცის. ამას ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ვაკეთებ. ვიძიებ მასალებს და შემდეგ ვამუშავებ. ბავშვები „ვიკიპედიის“ საერთაშორისო ბანაკებშიც დამყავს." - ამბობს ლაბაძე.
2019 წლის სექტემბერში ჯაბა ლაბაძე დანიის სამეფოში გაცვლითი პროგრამით იმყოფებოდა და დანიის გიმნაზიებში საგაკვეთილო პროცესებს ესწრებოდა.
„იქაური სწავლის მეთოდებს ეტაპოვრივად ვნერგავ.ჩემი საგაკვეთილო პროცესი არასტანდარტულია, სხვადასხვა მეთოდებით ვცდილობ მოსწავლეებს ისტორია შევაყვარო და გაკვეთილი მათთვის უფრო სახალისო გავხადო,“- გვითხრა ისტორიის საუკეთესო მასწავლებელმა.
ამავე კატეგორიაში
მსგავსი სტატიები არ მოიძებნა
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები