Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის მერიაში განიხილავენ გეგმას, თუ სად გადავიდეს სამაშველო სამსახურის შენობა
როდესაც გორის განაშენიანების გეგმა საგანგებო სიტუაციების მართვის
სამსახურის წარმომადგენლებს გააცნეს, გამოითქვა მოსაზრება, რომ
სამაშველო სამსახურის შენობა გადავიდეს წმინდაწყალზე ან
კომბინატში.
ეს მოსაზრებები ასახულია იმ ოქმში, რომელიც ამ შეხვედრის შემდეგ შეადგინეს.
პროექტის პირველ ეტაპზე საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურთან შეხვედრისას გამოვლინდა გორში დამატებითი სახანძრო-სამაშველო ობიექტის საჭიროება, კერძოდ კი კომბინატის დასახლებაში.
როგორც საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურის წარმომადგენლებმა განაცხადეს, აუცილებელია სახანძრო სამსახურსა და დანიშნულების ობიექტს შორის მანძილი 10 წუთის სავალზე იყოს. იმის გამო, რომ წმინდაწყალზე, გადატვირთული მოძრაობის გამო, გავლა შეუძლებელია, აუცილებელია სამსახურის გადატანა სხვა უბანში.
შეხვედრაზე დაისვა კითხვა: რამდენად სწორად მიგაჩნიათ სამომავლოდ წმინდაწყალზე მიწის რესურსის გამოყოფა მასზე დამატებითი ხიდების განთავსებით უსაფრთხოების მიზნით? რამდენად მისაღები და დამაკმაყოფილებელია 6 სახანძრო-სამაშველო მანქანის გათვლა 1.2 ჰა-ზე?
გორის მუნიციპალიტეტის მერიის სივრცითი მოწყობისა და ინფრასტრუქტურის სამსახურის სივრცითი მოწყობისა და არქიტექტურის განყოფილების; შიდა ქართლის საგანგებო სიტუაციების მართვის მთავარი სამმართველოს წარმომადგენლების პოზიცია ასეთია:
,,აღინიშნა, რომ ამ ეტაპზე არსებული სახანძრო-სამაშველო ობიექტი საკმარისია, თუმცა ეს დამოკიდებულია თუ როგორ განვითარდება ტერიტორიის განაშენიანება. წმინდაწყლის ტერიტორიაზე გამავლობა რთულია გადატვირთლი სამანქანო მოძრაობის გამო, რაზეც საპროექტო ჯგუფმა განმარტა, რომ სატრანსპორტო სპეციალისტი მუშაობს გადატვირთული ქუჩების გამოთავისუფლების საკითხზე.''
,,აღინიშნა, რომ ქალაქის მომავალი განვითარებისთვის აუცილებელია დამატებითი ხიდების განთავსება. დღეს-დღეობით არის 4 გარაჟი 7 სახანძრო-სამაშველო მანქანით.''
,,აღინიშნა, რომ სასურველია ქვეგანყოფილებების სახით დაიგეგმოს სამაშველო ჯგუფების ან/და სახანძრო-სამაშველო ობიექტების განთავსება ქ. გორის მიმდებარე ტერიტორიებზე. 1.2 ჰა-ს სახანძრო სამაშველო მომსახურება არ გულისხმობს ცალსახად მანქანების განთავსებას. ამასთანავე აუცილებელია შენობა-ნაგებობის, კაზარმების, მოსასვენებელი ოთახების, სავარჯიშო კოშკის, ავტოფარეხებისა და შესაკეთბელი სახელოსნოს მოწყობა.''
,,აღინიშნა, რომ 6 მანქანიანი სახანძრო-სამაშველო ობიექტი შესაძლოა საკმარისი იყოს რაიონულ მასშტაბზე.''
ამავე სხდომაზე დაისვა საკითხი, თუ რამდენად მოხერხებულია გორის მიმდებარე სოფლებიდან ქალაქ გორში მისვლადობა.
3 გორის მუნიციპალიტეტის მერიის სივრცითი მოწყობისა და ინფრასტრუქტურის სამსახურის სივრცითი მოწყობისა და არქიტექტურის განყოფილების; შიდა ქართლის საგანგებო სიტუაციების მართვის მთავარი სამმართველოს წარმომადგენლების პოზიცია ასეთია:
არის რამდენიმე ჩიხი სოფელი, მაგრამ ამათ გარდა სხვა სოფლებს არ უძნელდებათ ქალათან მისვლადობა.
გამტარიანობის თვალსაზრისით, რა თქმა უნდა უმჯობესი იქნებოდა დამატები ხიდების არსებობა როგორც მდინარე ლიახვზე, ასევე მდინარე მტკვარზე.
ეს მოსაზრებები ასახულია იმ ოქმში, რომელიც ამ შეხვედრის შემდეგ შეადგინეს.
პროექტის პირველ ეტაპზე საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურთან შეხვედრისას გამოვლინდა გორში დამატებითი სახანძრო-სამაშველო ობიექტის საჭიროება, კერძოდ კი კომბინატის დასახლებაში.
როგორც საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურის წარმომადგენლებმა განაცხადეს, აუცილებელია სახანძრო სამსახურსა და დანიშნულების ობიექტს შორის მანძილი 10 წუთის სავალზე იყოს. იმის გამო, რომ წმინდაწყალზე, გადატვირთული მოძრაობის გამო, გავლა შეუძლებელია, აუცილებელია სამსახურის გადატანა სხვა უბანში.
შეხვედრაზე დაისვა კითხვა: რამდენად სწორად მიგაჩნიათ სამომავლოდ წმინდაწყალზე მიწის რესურსის გამოყოფა მასზე დამატებითი ხიდების განთავსებით უსაფრთხოების მიზნით? რამდენად მისაღები და დამაკმაყოფილებელია 6 სახანძრო-სამაშველო მანქანის გათვლა 1.2 ჰა-ზე?
გორის მუნიციპალიტეტის მერიის სივრცითი მოწყობისა და ინფრასტრუქტურის სამსახურის სივრცითი მოწყობისა და არქიტექტურის განყოფილების; შიდა ქართლის საგანგებო სიტუაციების მართვის მთავარი სამმართველოს წარმომადგენლების პოზიცია ასეთია:
,,აღინიშნა, რომ ამ ეტაპზე არსებული სახანძრო-სამაშველო ობიექტი საკმარისია, თუმცა ეს დამოკიდებულია თუ როგორ განვითარდება ტერიტორიის განაშენიანება. წმინდაწყლის ტერიტორიაზე გამავლობა რთულია გადატვირთლი სამანქანო მოძრაობის გამო, რაზეც საპროექტო ჯგუფმა განმარტა, რომ სატრანსპორტო სპეციალისტი მუშაობს გადატვირთული ქუჩების გამოთავისუფლების საკითხზე.''
,,აღინიშნა, რომ ქალაქის მომავალი განვითარებისთვის აუცილებელია დამატებითი ხიდების განთავსება. დღეს-დღეობით არის 4 გარაჟი 7 სახანძრო-სამაშველო მანქანით.''
,,აღინიშნა, რომ სასურველია ქვეგანყოფილებების სახით დაიგეგმოს სამაშველო ჯგუფების ან/და სახანძრო-სამაშველო ობიექტების განთავსება ქ. გორის მიმდებარე ტერიტორიებზე. 1.2 ჰა-ს სახანძრო სამაშველო მომსახურება არ გულისხმობს ცალსახად მანქანების განთავსებას. ამასთანავე აუცილებელია შენობა-ნაგებობის, კაზარმების, მოსასვენებელი ოთახების, სავარჯიშო კოშკის, ავტოფარეხებისა და შესაკეთბელი სახელოსნოს მოწყობა.''
,,აღინიშნა, რომ 6 მანქანიანი სახანძრო-სამაშველო ობიექტი შესაძლოა საკმარისი იყოს რაიონულ მასშტაბზე.''
ამავე სხდომაზე დაისვა საკითხი, თუ რამდენად მოხერხებულია გორის მიმდებარე სოფლებიდან ქალაქ გორში მისვლადობა.
3 გორის მუნიციპალიტეტის მერიის სივრცითი მოწყობისა და ინფრასტრუქტურის სამსახურის სივრცითი მოწყობისა და არქიტექტურის განყოფილების; შიდა ქართლის საგანგებო სიტუაციების მართვის მთავარი სამმართველოს წარმომადგენლების პოზიცია ასეთია:
არის რამდენიმე ჩიხი სოფელი, მაგრამ ამათ გარდა სხვა სოფლებს არ უძნელდებათ ქალათან მისვლადობა.
გამტარიანობის თვალსაზრისით, რა თქმა უნდა უმჯობესი იქნებოდა დამატები ხიდების არსებობა როგორც მდინარე ლიახვზე, ასევე მდინარე მტკვარზე.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |