Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
ახალი ამბები
გორის მე-11 სკოლის შენობის დემონტაჟი ორ კვირაში დასრულდება / მერია
გორში მე-11 სკოლის შენობას ანგრევენ. დემონტაჟი ორ კვირაში დასრულდება.

გორის მერიის ცნობით, ახალი სკოლის მშენებლობა 2022 წელს დაიწყება.

სკოლის დირექტორის, თამარ სამსონაშვილის თქმით, ახალი სასწავლო დაწესებულება, სსიპ სამეცნიერო და საგანმანათლებლო ინფრასტრუქტურის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით აშენდება.



"ჯერჯერობით, ცნობილი არ არის რომელი კომპანია ააშენებს სკოლის ახალ შენობას, ან რა დაჯდება ობიექტის მშენებლობა, თუმცა, გეტყვით, რომ ძველი ნაგებობის დემონტაჟის სამუშაოები დაახლოებით, ორ კვირაში დასრულდება. ამის შემდეგ გამოცხადდება ტენდერი მშენებელი კომპანიის გამოსავლენად. ვიდრე ახალი, თანამედროვე სტანდარტების მქონე სასწავლო დაწესებულება აშენდება, ჩვენი მოსწავლეები მე-6 საჯარო სკოლის შენობაში გააგრძელებენ სწავლას", - აღნიშნა მე-11 სკოლის დირექტორმა თამარ სამსონაშვილმა.

გორის მერიის ცნობით, მე-11 საჯარო სკოლის შენობის დემონტაჟის საფუძველი ლევან სამხარაულის სახელობის ექსპერტიზის ბიუროს დასკვნა გახდა. საგანმანათლებლო დაწესებულებაში, ამ დროისთვის, 240 მოსწავლე ირიცხება.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.