Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
ახალი ამბები
გორის პირველი სკოლის წინა ფასადი აგურისფერში გადაწყვიტეს
გორის პირველი სკოლის წინა ფასადი აგურისფერშია გადაწყვეტილი.

გვერდითა კედლეები კი ყვითელ ფერებშია წარმოდგენილი. თავდაპირველად, წინა ფასადიც ყვითელი ფერის უნდა ყოფილიყო.

ფერების ცვლა მას შემდეგ მოხდა, როდესაც პირველი სკოლის კურსდამთავრებულთა მხრიდან სოციალურ ქსელში დიდი ხმაური ატყდა და პირველი სკოლისა და ასევე განათლების სამინისტროს მიმართ სამართლებრივი დავა დაიწყო.

გორის ისტორიული სკოლა აგურითაა ნაშენები. ამიტომ, მისი ბუნებრივი ფერიც აგურისფერი იყო.

2021 წლის ბოლოს განათლების სამინისტრომ გადაწყვიტა, რომ ჩატარებულიყო სკოლის რეაბილიტაცია. მათ გორიდან მიაწოდეს ინფორმაცია, რომ კედლებიდან აგური ცვივა და საჭიროებს შეკეთებას.

თუმცა, კედლებიდან აგურების ცვენის ფაქტის დამადასტურებელ დასკვნას დღემდე ეძებენ ოპონენტები. პირველი სკოლის კურსდამთავრებულები ითხოვენ, რომ კედლები კვლავ აგურით გამაგრდეს.

თუმცა, ხელისუფლებამ პროტესტი არ გაითვალისწინა და გააგრძელა კედლების შელესვა. მისაღები იქნება თუ არა ეს ფერი პირველი სკოლის კურსდამთავრებულებისთვის, უცნობია.




ი.ხ ამავე თემაზე

,,აგური თავში გიხლიათ'' - გორის პირველი სკოლის იერსახეს ცვლიან

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.