Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
შინდი ათეულში კვლავ ვერ მოხვდა - ხილის წარმოების სტატისტიკა შიდა ქართლში
საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის ცნობით, შიდა ქართლში
ხილის წარმოების კუთხით, კვლავ, ვაშლი და ყურძენი ლიდერობს.
ჩამონათვალში, რომელიც სტატისტიკის სამსახურმა გამოაქვეყნა, შინდი კვლავ არ შედის. შინდი ათეულში ჯერ ვერ მოხვდა.
შიდა ქართლში კვლავ ვაშლი ლიდერობს. სტატისტიკის სამსახურის ცნობით, 2021 წელს რეგიონში აწარმოეს:
- ვაშლი, 58 000 ტონა
- ყურძენი, 18400 ტონა
- მსხალი, 3400 ტონა
- ქლიავი, ჭანჭური, ღოღნეშო 7300 ტონა.
- ბალი და ალუბალი, 4600 ტონა
- ატამი და ვაშლატამა, 6900 ტონა
- ტყემალი, ალუჩა 1300 ტონა
- კაკალი 800 ტონა
- თხილი 100 ტონა
ჩამონათვალში, რომელიც სტატისტიკის სამსახურმა გამოაქვეყნა, შინდი კვლავ არ შედის. შინდი ათეულში ჯერ ვერ მოხვდა.
შიდა ქართლში კვლავ ვაშლი ლიდერობს. სტატისტიკის სამსახურის ცნობით, 2021 წელს რეგიონში აწარმოეს:
- ვაშლი, 58 000 ტონა
- ყურძენი, 18400 ტონა
- მსხალი, 3400 ტონა
- ქლიავი, ჭანჭური, ღოღნეშო 7300 ტონა.
- ბალი და ალუბალი, 4600 ტონა
- ატამი და ვაშლატამა, 6900 ტონა
- ტყემალი, ალუჩა 1300 ტონა
- კაკალი 800 ტონა
- თხილი 100 ტონა
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |