Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ბიჭები, რომლებიც მატარებლების სიყვარულმა გააერთიანა
ოთხმა ბიჭმა: ჯეკო ნადირაშვილმა, ლუკა გაზაშვილმა, ნიკოლოზ
დარჩიაშვილმა და გივი დათაშვილმა ფეისბუქზე შექმნეს ჯგუფი, სადაც
ისინი მომხმარებლებს რელსური ტრანსპორტის შესახებ სხვადასხვა
ინფორმაციას, ფოტოებს უზიარებენ.
მოზარდები ხშირად მგზავრობენ მატარებლის, მეტროთი, ასევე სტუმრობენ რკინიგზის სადგურებს, ცდილობენ აღბეჭდონ ნანახი ფოტოებზე, შემდეგ გამოაქვეყნონ ჯგუფში.
ჯგუფის წევრები არიან:
18-წლის ჯეკო ნადირაშვილი; 15-წლის ლუკა გაზაშვილი; 16-წლის გივი დათაშვილი; 19-წლის ნიკოლოზ დარჩიაშვილი.
მათგან ჯეკო ნადირაშვილი გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვახვრელიდანაა, დანარჩენი მოზარდები კი, - თბილისელები არიან.
,,რელსური ტრანსპორტი არის ყველა ის მოძრავი შემადგენლობა, იგივე მატარებელი, რომელიც მოძრაობს უშუალოდ ლიანდაგზე. ჩვენ გაგვაერთიანა და დაგვამეგობრა მატარებლების სიყვარულმა, მოგვიანებით გადავწყვიტეთ, რომ ჯგუფიც შეგვექმნა და სხვა დაინტერესებულ ადამიანებთან გაგვეცვალა სხვადასხვა ინფორმაცია, ფოტო-ვიდეო მასალა და ა.შ’’ - გვიყვება ჯეკო ნადირაშვილი.
ჯგუფი 2022 წლის სექტემბერში შექმნეს. ამჟამად ჯგუფი მეტროთი და რკინიგზით დაინტერესებულ 800-ზე მეტ ადამიანსა თუ თანამშრომელს ითვლის, რაც საზოგადოებაში რელსური ტრანსპორტის მოყვარულთან ინტერესების დაკმაყოფილებას ემსახურება.
,,მე ვარ ჯემალ ნადირაშვილი, გორის რაიონი სოფელი ქვახვრელიდან. ამ საკითხით დაინტერესებული ვარ ბავშვიბიდან, მართლაც. როდესაც პატარა ასაკში პირველად ჩავედი მეტროში და ვიმგზავრე მატარებლით. აქედან დაიწყო ჩემი ეს სიყვარული მათდამი, ჩემი სამომავლო გეგმები უკავშირდება იურისტობას, მაგრამ ჩემი საყვარელი საქმიანობა და ჰობი ყოველთვის იქნება ჩემს მეგობრებთან ერთად ამ საქმის განხორციელება და უფრო მეტი ადამიანის დიანტერესება რელსური ტრანსპორტით’’
,,მე ვარ ლუკა გაზაშვილი, ვცხოვრობ თბილისში, ამჟამად ვსწავლობ სკოლაში, მეტროთი დაინტერესებული ვარ ღრმა ბავშვობიდან და დღესაც ჩემს მეგობრებთან ერთად ვახორციელებ ამ სამოყვარულო საქმიანობას, რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს , ჩემი სამომავლო გეგმები ბიზნესის ადმინისტრაციისკენ მაქვს მიმართული.’’
,,მე ვარ ნიკოლოზ დარჩიაშვილი, თბილისიდან. მატარებლები ბავშვობიდანვე მიყვარდა და შესაბამისად ინტერესიც დიდი იყო. მამაჩემი ხშირად მასეირნებდა მეტროთი, რამაც კიდევ უფრო შემაყვარა მატარებლები. ჩემი სამომავლო გეგმებიც, რა თქმა უნდა, უკავშირდება ამ საკითხს და შეძლებისდაგვარად ვეცდები ჩემი წვლილი შვიტანო მათ განვითარებასა თუ სამახსოვრო კადრების შემონახვაში.’’
მე ვარ გივი დათაშვილი, ჯგუფის ადმინისტრატორი, ვცხოვრობ თბილისში. რელსური ტრანსპორტის მიმართ ინტერესი პატარაობიდან გამიჩნდა. ყოველთვის ვიყავი მოხიბლული ამ მანქანების აგებულებით (რადგან მათი შესაძლებლობები ჩემთვის ახლაც კი შთამბეჭდავია) და თვით რკინიგზისა და მეტროს მოწყობილობით. სამომავლოდ ვაპირებ გავხდე მექანიკური ინჟინერი, რაც უფრო დამაახლოვებს ლიანდაგებზე მოსიარულე რკინის გიგანტებთან.’’
იხ. ჯგუფი საქართველოს რკინიგზა და თბილისის მეტრო ,,GR/TM''
მოზარდები ხშირად მგზავრობენ მატარებლის, მეტროთი, ასევე სტუმრობენ რკინიგზის სადგურებს, ცდილობენ აღბეჭდონ ნანახი ფოტოებზე, შემდეგ გამოაქვეყნონ ჯგუფში.
ჯგუფის წევრები არიან:
18-წლის ჯეკო ნადირაშვილი; 15-წლის ლუკა გაზაშვილი; 16-წლის გივი დათაშვილი; 19-წლის ნიკოლოზ დარჩიაშვილი.
მათგან ჯეკო ნადირაშვილი გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვახვრელიდანაა, დანარჩენი მოზარდები კი, - თბილისელები არიან.
,,რელსური ტრანსპორტი არის ყველა ის მოძრავი შემადგენლობა, იგივე მატარებელი, რომელიც მოძრაობს უშუალოდ ლიანდაგზე. ჩვენ გაგვაერთიანა და დაგვამეგობრა მატარებლების სიყვარულმა, მოგვიანებით გადავწყვიტეთ, რომ ჯგუფიც შეგვექმნა და სხვა დაინტერესებულ ადამიანებთან გაგვეცვალა სხვადასხვა ინფორმაცია, ფოტო-ვიდეო მასალა და ა.შ’’ - გვიყვება ჯეკო ნადირაშვილი.
ჯგუფი 2022 წლის სექტემბერში შექმნეს. ამჟამად ჯგუფი მეტროთი და რკინიგზით დაინტერესებულ 800-ზე მეტ ადამიანსა თუ თანამშრომელს ითვლის, რაც საზოგადოებაში რელსური ტრანსპორტის მოყვარულთან ინტერესების დაკმაყოფილებას ემსახურება.
,,მე ვარ ჯემალ ნადირაშვილი, გორის რაიონი სოფელი ქვახვრელიდან. ამ საკითხით დაინტერესებული ვარ ბავშვიბიდან, მართლაც. როდესაც პატარა ასაკში პირველად ჩავედი მეტროში და ვიმგზავრე მატარებლით. აქედან დაიწყო ჩემი ეს სიყვარული მათდამი, ჩემი სამომავლო გეგმები უკავშირდება იურისტობას, მაგრამ ჩემი საყვარელი საქმიანობა და ჰობი ყოველთვის იქნება ჩემს მეგობრებთან ერთად ამ საქმის განხორციელება და უფრო მეტი ადამიანის დიანტერესება რელსური ტრანსპორტით’’
,,მე ვარ ლუკა გაზაშვილი, ვცხოვრობ თბილისში, ამჟამად ვსწავლობ სკოლაში, მეტროთი დაინტერესებული ვარ ღრმა ბავშვობიდან და დღესაც ჩემს მეგობრებთან ერთად ვახორციელებ ამ სამოყვარულო საქმიანობას, რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს , ჩემი სამომავლო გეგმები ბიზნესის ადმინისტრაციისკენ მაქვს მიმართული.’’
,,მე ვარ ნიკოლოზ დარჩიაშვილი, თბილისიდან. მატარებლები ბავშვობიდანვე მიყვარდა და შესაბამისად ინტერესიც დიდი იყო. მამაჩემი ხშირად მასეირნებდა მეტროთი, რამაც კიდევ უფრო შემაყვარა მატარებლები. ჩემი სამომავლო გეგმებიც, რა თქმა უნდა, უკავშირდება ამ საკითხს და შეძლებისდაგვარად ვეცდები ჩემი წვლილი შვიტანო მათ განვითარებასა თუ სამახსოვრო კადრების შემონახვაში.’’
მე ვარ გივი დათაშვილი, ჯგუფის ადმინისტრატორი, ვცხოვრობ თბილისში. რელსური ტრანსპორტის მიმართ ინტერესი პატარაობიდან გამიჩნდა. ყოველთვის ვიყავი მოხიბლული ამ მანქანების აგებულებით (რადგან მათი შესაძლებლობები ჩემთვის ახლაც კი შთამბეჭდავია) და თვით რკინიგზისა და მეტროს მოწყობილობით. სამომავლოდ ვაპირებ გავხდე მექანიკური ინჟინერი, რაც უფრო დამაახლოვებს ლიანდაგებზე მოსიარულე რკინის გიგანტებთან.’’
იხ. ჯგუფი საქართველოს რკინიგზა და თბილისის მეტრო ,,GR/TM''
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |