Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორი-ქარელის შემოვლით გზაზე მიწამ დეფორმაცია განიცადა - რას ამბობენ მერიაში
ავტობანის პარალელურად მდებარე, გორი-ქარელის საავტომობილო გზის
მონაკვეთზე მიწამ დეფორმაცია განიცხადა.
მთიდან ჩამოსული ნალექი ამჟამად ასფალტის საფარის ქვეშ გროვდება.
როგორც მერის წარმომადგენელი სკრის ადმინისტრაციულ თემში, ილია ოქროშიაშვილი აცხადებს, ამ ეტაპზე გზის ჩანგრევის საშიშროება არ არსებობს, თუმცა გზა გამაგრებას საჭიროებს:
,,დაახლოებით 3-4 წლის წინ, საგზაო დეპარტამენტის წარმომადგენლებმა ამოავსეს ღია ადგილები გუდრონით, რათა წყალი არ ჩასული ასფალტის საფარის ქვეშ. როგორც დღეს ვიზუალურად ჩანს, იგივე პრობლემა კვლავ ჩანს. საგზაო დეპარტამენტის წარმომადგენლები სისტემატიურად ამოწმებენ გზას.'' - ამბობს ილია ოქროშიაშვილი.
იხსენებს, რომ ეს გზა დაახლოებით 8-10 წლის გაკეთდა. ამ გზამ მნიშვნელოვანი ფუნქცია მაშინ შეიძინა, როდესაც 2008 წლის აგვისტოს ომის დროს, რუსეთის სამხედროებმა ავტობანი გადაკეტეს.
,,ამ გზის რეაბილიტაცია მაშინ დაიწყო, როდესაც მე დავიწყე მუშაობა, როგორც სოფლის წარმომადგენლად. მაშინ კედლებითაც გაამაგრეს ის ადგილები, სადაც მეწყერის საშიშროება იყო. ზოგადად, ეს გზა მეწყერსაშიშ ზონაში გადის. მთიდან ჩამოდის ნალექი, ამავე დროს, ამას ემატება სარწყავი არხის წყალიც. დღეს ვიზუალურად ჩანს, რომ გზა დაზიანებულია. ამ ეტაპზე ჩანგრევის საშიშროება არ არსებობს'' - ამბობს ილია ოქროშიაშვილი.
მთიდან ჩამოსული ნალექი ამჟამად ასფალტის საფარის ქვეშ გროვდება.
როგორც მერის წარმომადგენელი სკრის ადმინისტრაციულ თემში, ილია ოქროშიაშვილი აცხადებს, ამ ეტაპზე გზის ჩანგრევის საშიშროება არ არსებობს, თუმცა გზა გამაგრებას საჭიროებს:
,,დაახლოებით 3-4 წლის წინ, საგზაო დეპარტამენტის წარმომადგენლებმა ამოავსეს ღია ადგილები გუდრონით, რათა წყალი არ ჩასული ასფალტის საფარის ქვეშ. როგორც დღეს ვიზუალურად ჩანს, იგივე პრობლემა კვლავ ჩანს. საგზაო დეპარტამენტის წარმომადგენლები სისტემატიურად ამოწმებენ გზას.'' - ამბობს ილია ოქროშიაშვილი.
იხსენებს, რომ ეს გზა დაახლოებით 8-10 წლის გაკეთდა. ამ გზამ მნიშვნელოვანი ფუნქცია მაშინ შეიძინა, როდესაც 2008 წლის აგვისტოს ომის დროს, რუსეთის სამხედროებმა ავტობანი გადაკეტეს.
,,ამ გზის რეაბილიტაცია მაშინ დაიწყო, როდესაც მე დავიწყე მუშაობა, როგორც სოფლის წარმომადგენლად. მაშინ კედლებითაც გაამაგრეს ის ადგილები, სადაც მეწყერის საშიშროება იყო. ზოგადად, ეს გზა მეწყერსაშიშ ზონაში გადის. მთიდან ჩამოდის ნალექი, ამავე დროს, ამას ემატება სარწყავი არხის წყალიც. დღეს ვიზუალურად ჩანს, რომ გზა დაზიანებულია. ამ ეტაპზე ჩანგრევის საშიშროება არ არსებობს'' - ამბობს ილია ოქროშიაშვილი.
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |