Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
კასპის კომაროვის საშაბათო სკოლაში მათემატიკის მოყვარული მოსწავლეებისთვის რეგისტრაცია დაიწყო
კასპის კომაროვის საშაბათო სკოლაში მათემატიკის მოყვარული
მოსწავლეებისთვის რეგისტრაცია დაიწყო.
საშაბათო სკოლა გათვალისწინებულია III, IV, V, VI კლასის მოსწავლეებისთვის.
სწავლა დაიწყება 22 ან 23 აპრილს, ზუსტი თარიღი და გაკვეთილის ჩატარების დრო მშობლებს მიეწოდებათ რეგისტრაციის შემდეგ.
,,არის როგორც ონლაინ სწავლება, ასევე ადგილზე. სასწავლო ლიტერატურით უზრუნველგყოფთ ჩვენი გუნდი. შეგიძლიათ სურვილისამებრ ან მრავალი ფაქტორის გათვალისწინებით აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი სწავლების მეთოდი ონლაინ ზუმის გამოყენებით ან კასპის მესამე საჯარო სკოლაში'' - აღნიშნულია განცხადებაში.
,,უკვე მე-6 წელია მცხეთა ლაგოდეხის საშაბათო სკოლას წარმოვადგენთ, კასპიდან ჩვენი მეგობრების, მშობლების თხოვნით შევეცდებით ამ ქალაქშიც პოპულარული გავხადოთ საშაბათო სკოლა, ჩვენი სკოლის მიზანი პატარებში ლოგიკური და სხარტი აზროვნების ჩამოყალიბებაა,
შაბათის სკოლის გაკვეთილები განსაკუთრებული მიდგომით გამოირჩევა. სპეციალურად შექმნილი სახელმძღვანელოები, სასწავლო მასალები და ინტერაქციული მიდგომა ქმნის იმ ატმოსფეროს, სადაც მოსწავლე თვითონ არის დაინტერესებული ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. მიზანიც სწორედ მათემატიკით ახალგაზრდების დაინტერესებაა, იმის იმედით რომ მომავალში კასპის საშაბათო სკოლის მოსწავლეები სწავლას კომაროვის სკოლაში განაგრძობენ'' - ამბობს საშაბათო სკოლის წარმომადგენელი ნუცა მაჭარაშვილი.
კითხვების შემთხვევაში დაუკავშირდით: თაზო ლოლიშვილი-598 39 92 49; ნუცა მაჭარაშვილი - 598 29 26 13
აპლიკაციის შესავსები ლინკი:
https://forms.office.com/r/reyUwZnVht
საშაბათო სკოლა გათვალისწინებულია III, IV, V, VI კლასის მოსწავლეებისთვის.
სწავლა დაიწყება 22 ან 23 აპრილს, ზუსტი თარიღი და გაკვეთილის ჩატარების დრო მშობლებს მიეწოდებათ რეგისტრაციის შემდეგ.
,,არის როგორც ონლაინ სწავლება, ასევე ადგილზე. სასწავლო ლიტერატურით უზრუნველგყოფთ ჩვენი გუნდი. შეგიძლიათ სურვილისამებრ ან მრავალი ფაქტორის გათვალისწინებით აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი სწავლების მეთოდი ონლაინ ზუმის გამოყენებით ან კასპის მესამე საჯარო სკოლაში'' - აღნიშნულია განცხადებაში.
,,უკვე მე-6 წელია მცხეთა ლაგოდეხის საშაბათო სკოლას წარმოვადგენთ, კასპიდან ჩვენი მეგობრების, მშობლების თხოვნით შევეცდებით ამ ქალაქშიც პოპულარული გავხადოთ საშაბათო სკოლა, ჩვენი სკოლის მიზანი პატარებში ლოგიკური და სხარტი აზროვნების ჩამოყალიბებაა,
შაბათის სკოლის გაკვეთილები განსაკუთრებული მიდგომით გამოირჩევა. სპეციალურად შექმნილი სახელმძღვანელოები, სასწავლო მასალები და ინტერაქციული მიდგომა ქმნის იმ ატმოსფეროს, სადაც მოსწავლე თვითონ არის დაინტერესებული ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში. მიზანიც სწორედ მათემატიკით ახალგაზრდების დაინტერესებაა, იმის იმედით რომ მომავალში კასპის საშაბათო სკოლის მოსწავლეები სწავლას კომაროვის სკოლაში განაგრძობენ'' - ამბობს საშაბათო სკოლის წარმომადგენელი ნუცა მაჭარაშვილი.
კითხვების შემთხვევაში დაუკავშირდით: თაზო ლოლიშვილი-598 39 92 49; ნუცა მაჭარაშვილი - 598 29 26 13
აპლიკაციის შესავსები ლინკი:
https://forms.office.com/r/reyUwZnVht
Æндæр æмæ æндæр
Ног хабæрттæ
Популярон ногдзинæдтæ
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |