Шида Картлийы Информацион Центр
Новости
На школьном балконе в селе Кодавардисубани по утрам стоят и глядят
на дорогу трое детей.
"Почти все сбережения и доход, что у нас были, мы потратили в
течение этого одного года.
Село Земо-Ормоци находится в том месте ущелья Таны, где две реки –
Баланисхеви
Именно в то время, когда им больше всего нужна забота других,
некоторые из них одиноки,
ახალი ამბები
თვითღირებულების დასაფარავად გორში ტრანსპორტის სააგენტოს 4-ჯერ მეტი მგზავრი სჭირდება
გორის ტრანსპორტის სააგენტოს, დღევანდელი მონაცემებით, ერთი მგზავრის
გადაყვანა 2,13 ლარი უჯდება, მაშინ, როდესაც ბილეთის ფასია 0.5
ლარი.
კომპანიის დირექტორი ზურაბ ჯირკველიშვილი განმარტავს, რომ აუცილებელია მგზავრთა რაოდენობა გაიზარდოს, ან მიუახლოვდეს იმ ნიშნულს, რომელიც უფასო მგზავრობის დროს იყო.
2021 წლის 10 მაისამდე, ლურჯი ავტობუსებით მგზავრობდა 5-6 ჯერ მეტი მგზავრი, ვიდრე ახლა. 2021 წლის 10 მაისის შემდეგ მგზავრობა ფასიანი გახდა.როგორც ზურაბ ჯირკველიშვილი განმარტავს, ბილეთის მყიდველთა რაოდენობა შეადგენს იმ მგზავრების 20-25%, რომლებიც უფასო მგზავრობის დროს სარგებლობდნენ.
,,იმ დროს, როცა მგზავრობა იყო უფასო, ადამიანთა ნაწილი ერთობოდა და დასეირნობდა ქალაქში"" - აღნიშნავს დირექტორი.
მისი განმარტებით, კომპანიის ხელმძღვანელობას თავიდან ჰქონდა იმის განცდა, რომ მგზავრები დაბრუნდებოდნენ ლურჯ ავტობუსებში. მაგრამ ეს მოლოდინი აღარ გამართლდა. ჯირკველიშვილის ინფორმაციით, ერთი მესამედი აღარ მგზავრობს.
ტრანსპორტის კომპანიისთვის გამოსავალი არის ის, რომ გააქტიურდეს მოსახლეობა.
,,ეს არ არის ისეთი თანხა, რომლის გადახდა გაუჭირდება მოსახლეობას. რადგან, როცა კერძო სექტორი მუშაობდა, ყველა იხდიდა მიკროავტობუსში. ყველა ვალდებული იყო გადაეხადა, თან მაშინ უფრო ძვირი იყო. საჭიროა მგზავრთა რაოდენობა გაიზარდოს 4-ჯერ." - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი.
იმ შემთხვევაში, თუ მგზავრთა რაოდენობა არ გაიზრდება, კომპანიის დირექტორს იმედი აქვს, რომ დამატებითი თანხები რეკლამებიდან შევა.
გორში, ლურჯი ავტობუსები მერიამ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის დაფინანსებით იყიდა. ადგილობრივმა ხელისუფლებამ აიღო ვალდებულება, რომ გააუმჯობესოს მგზავრთა გადაყვანა.
,,ერთ-ერთი მთავარი მოთხოვნაა, რომ კომპანიები უნდა იყვნენ ორიენტირებული და ჩამოყალიბებული, როგორც ევროპული კომპანიები. ამიტომ, ამ ვალდებულებების შესრულება არაა მარტივი. 2020 წელს კომპანიაში სულ 2-3 კაცი მუშაობდა. იწერებოდა დებულებები, შრომის პირობები, მუშავდებოდა მოძრაობის გრაფიკები, ხელშეკრულებები. იყო ძალიან დაძაბული სამუშაო."" - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი და უთითებს იმ გარემოებაზე, თუ რა რთულ პირობებში უწევს კომპანიას მუშაობა.
,,პირველ პერიოდში დაიწყო ტესტურ რეჟიმში მუშაობა. მგზავრობის გადასახადს არ ახდევინებდნენ. ეს ძალიან ცუდად დაგვიბრუნდა. ჩვენი მოქალაქეები შეეჩვივნენ უფასო მგზავრობას. ამან გვაფიქრებინა, რომ შეიქმნას კონტროლისა და დაჯარიმების სისტემა. ამას სჭირდებოდა, შესაბამისი აპარატის მოძიება და ა.შ. მათ შორის შს და იუსტიციის სამინისტროსთან შეთანხმება. ახალი წლის შემდეგ დაიწყო დაჯარიმების პროცესი. სხვანაირად შეუძლებელია განხორციელდეს შემოსავლის მიღება. რომ არა ეს ღონისძიებები, კვლავ ბიუჯეტზე ვიქნებით დამოკიდებული."" - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი.
კომპანიის დირექტორი ზურაბ ჯირკველიშვილი განმარტავს, რომ აუცილებელია მგზავრთა რაოდენობა გაიზარდოს, ან მიუახლოვდეს იმ ნიშნულს, რომელიც უფასო მგზავრობის დროს იყო.
2021 წლის 10 მაისამდე, ლურჯი ავტობუსებით მგზავრობდა 5-6 ჯერ მეტი მგზავრი, ვიდრე ახლა. 2021 წლის 10 მაისის შემდეგ მგზავრობა ფასიანი გახდა.როგორც ზურაბ ჯირკველიშვილი განმარტავს, ბილეთის მყიდველთა რაოდენობა შეადგენს იმ მგზავრების 20-25%, რომლებიც უფასო მგზავრობის დროს სარგებლობდნენ.
,,იმ დროს, როცა მგზავრობა იყო უფასო, ადამიანთა ნაწილი ერთობოდა და დასეირნობდა ქალაქში"" - აღნიშნავს დირექტორი.
მისი განმარტებით, კომპანიის ხელმძღვანელობას თავიდან ჰქონდა იმის განცდა, რომ მგზავრები დაბრუნდებოდნენ ლურჯ ავტობუსებში. მაგრამ ეს მოლოდინი აღარ გამართლდა. ჯირკველიშვილის ინფორმაციით, ერთი მესამედი აღარ მგზავრობს.
ტრანსპორტის კომპანიისთვის გამოსავალი არის ის, რომ გააქტიურდეს მოსახლეობა.
,,ეს არ არის ისეთი თანხა, რომლის გადახდა გაუჭირდება მოსახლეობას. რადგან, როცა კერძო სექტორი მუშაობდა, ყველა იხდიდა მიკროავტობუსში. ყველა ვალდებული იყო გადაეხადა, თან მაშინ უფრო ძვირი იყო. საჭიროა მგზავრთა რაოდენობა გაიზარდოს 4-ჯერ." - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი.
იმ შემთხვევაში, თუ მგზავრთა რაოდენობა არ გაიზრდება, კომპანიის დირექტორს იმედი აქვს, რომ დამატებითი თანხები რეკლამებიდან შევა.
გორში, ლურჯი ავტობუსები მერიამ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის დაფინანსებით იყიდა. ადგილობრივმა ხელისუფლებამ აიღო ვალდებულება, რომ გააუმჯობესოს მგზავრთა გადაყვანა.
,,ერთ-ერთი მთავარი მოთხოვნაა, რომ კომპანიები უნდა იყვნენ ორიენტირებული და ჩამოყალიბებული, როგორც ევროპული კომპანიები. ამიტომ, ამ ვალდებულებების შესრულება არაა მარტივი. 2020 წელს კომპანიაში სულ 2-3 კაცი მუშაობდა. იწერებოდა დებულებები, შრომის პირობები, მუშავდებოდა მოძრაობის გრაფიკები, ხელშეკრულებები. იყო ძალიან დაძაბული სამუშაო."" - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი და უთითებს იმ გარემოებაზე, თუ რა რთულ პირობებში უწევს კომპანიას მუშაობა.
,,პირველ პერიოდში დაიწყო ტესტურ რეჟიმში მუშაობა. მგზავრობის გადასახადს არ ახდევინებდნენ. ეს ძალიან ცუდად დაგვიბრუნდა. ჩვენი მოქალაქეები შეეჩვივნენ უფასო მგზავრობას. ამან გვაფიქრებინა, რომ შეიქმნას კონტროლისა და დაჯარიმების სისტემა. ამას სჭირდებოდა, შესაბამისი აპარატის მოძიება და ა.შ. მათ შორის შს და იუსტიციის სამინისტროსთან შეთანხმება. ახალი წლის შემდეგ დაიწყო დაჯარიმების პროცესი. სხვანაირად შეუძლებელია განხორციელდეს შემოსავლის მიღება. რომ არა ეს ღონისძიებები, კვლავ ბიუჯეტზე ვიქნებით დამოკიდებული."" - აღნიშნავს ჯირკველიშვილი.
Другие новости
Новости
17:23 / 20.04.2023
Грузинские достопримечательности и наслаждение грузинской кухней в ресторане Bread&Wine /R/
Грузия - это страна с богатой культурой и наследием,
04:53 / 18.11.2021
Когда хронический пациент просит сделать прививку…
В селе Хидистави две недели назад одновременно заразилось
13:48 / 13.11.2021
Гиви Абалаки – 86-летний фермер из Горийского муниципалитета
"Поэтому я так настроен, я ещё много дел сделаю", - добавил наш
хозяин.
14:43 / 11.11.2021
Горджи – ешь, не останавливаясь
Несмотря на то, что уже два года в мире свирепствует пандемия, на
горийском
популярные новости
Кошкеби – село в Горийском муниципалитете, населенное этническими осетинами
"Я здесь родился и вырос, никуда не уезжал, однако у меня нет
гражданства Грузии,
Ткемлована – село, переоформленное по конкордату
Господин Мурад вернулся во двор. Достал сигарету, прикурил и
глубоко затянулся.
Чанчаха
"Я и снов здесь не вижу … в снах я там, где родилась, и где сделала
первые шаги, в Грузии.
Русские военные отметили в лесу т.н. границу красной краской
"Эти отметки мы обнаружили в лесном массиве, расположенном между
оккупированным Лопани