Шида Картлийы Информацион Центр
Новости
На школьном балконе в селе Кодавардисубани по утрам стоят и глядят
на дорогу трое детей.
"Почти все сбережения и доход, что у нас были, мы потратили в
течение этого одного года.
Село Земо-Ормоци находится в том месте ущелья Таны, где две реки –
Баланисхеви
Именно в то время, когда им больше всего нужна забота других,
некоторые из них одиноки,
ახალი ამბები
გორის მერიას მოსწავლეთა ტრანსპორტირების სისტემის გადახედვას ურჩევენ
გორის მერია ყოველწლიურად დაახლოებით ნახევარმილიონ ლარს ხარჯავს
იმისათვის, რომ მოსწავლეთა ტრანსპორტირება უზრუნველყოს. ამისათვის,
ტენდერში მუდმივად გამარჯვებულია ერთი კომპანია.
გამოჩნდა კომპანია, რომელმაც ყურადღება მიაქცია იმ გაემოებას, თუ რატომ არ მონაწილეობს სხვა სამგზავრო კომპანიები გორის მერიის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში.
კომპანია ,,აქტივ გრუპში' აღნიშნავენ, რომ ამის მიზეზი მერიის მიერ დაწესებული ნორმაა, კერძოდ, კომპანიამ განაცხადში უნდა შეავსოს მხოლოდ სამარშრუტო კილომეტრის ფასი და გზების რაოდენობა.
გორის მერია 1 კმ-ის გზის გავლაში იხდის 3 ლარს. კომპანია ,,აქტივ გრუპს'' მიაჩნია, რომ ეს უსამართლოა, რადგან ზოგჯერ ამდენი თანხა არაა საჭირო, ზოგჯერ კი სავარაუდოდ უფრო მეტიც.
,,ეს 1 გზის ფასი მთელი მომსახურების პერიოდში არის უცვლელი, რადგან 1 სამარშუტო გზის კილომეტრი არ იცვლება. ჩვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე 1 სამარშუტო გზის ფასი არასდროს არ მოდის შესაბამისობაში მის ხარჯვით ნაწილთან. რადგან საქმე გვაქვს სატრანსპორტო მომსახურებასთან, აუცილებლად არის გასათვალისწინებელი სად ხორციელდება მომსახურება: მთაში, ბარში, ასველტირებულ გზის საფარზე, გრუნტიან გზაზე და ა.შ'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
მათი აზრით, გასათვალისწინებელია ის გარემოება, თუ რა სახის სატრანსპორტო საშუალება ახორციელებს მომსახურებას ამა თუ იმ მარშუტზე: ავტობუსი, მიკრო ავტობუსი, მინივენი, მაღალი გამავლობის თუ მსუბუქი ავტომანქანა.
,,ამის განსაზღვრა შემსყიდველის მხრიდან 1 კმ ფასის დეფინიცირება გზების, მარშუტების და სატრანსპორტო საშულებების მიხედვით, შეუძლებელია და არც არის ვალდებული. მოსწავლეთა ტრანსპორტირების განხორციელების პერიოდში ჩვეულებრივი მოვლენაა მოსწავლეთა მობილობა, შესაბამისად ხშირად ან ახალი მიმართულების დამატება საჭირო ან არსებულ მიმართულებაში ცვლილების შეტანა, რათა დაკმაყოფილდეს მოსწავლეთა საჭიროება.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
თუ ახალი მიმართულება არის 3 კმ, შესბამისად ასანაზღაურებელი თანხა შემსყიდველის მხრიდან იქნება 3*4,5*2=27 ლარი.
,,ასეთი მარშუტის ხარჯვითი ნაწილი იქნება ყოველდღიურად დაახლოებით 50 ლარი და ზემოთ. აქედან გამომდინარე მიმწოდებელი თავისი კომერციული ინტერესებიდან გამომდინარე არ აფორმებს შეთანხმებას და მოსწავლეები 1 წლის განმავლობაში რჩებიან სატრანსპორტო მომსახურების გარეშე. როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მოცემული პირობების მიხედვით, 1 სამარშუტო გზის ფასს განსაზღვრავს გამომცხადებელი და რადგან სამარშუტო გზის დაფინანსება არაპროპორციულია ხარჯვით ნაწილთან, მიმწოდებელი იძულებულია თავად გადაანაწილოს და დააკომპენსიროს მიმართულებები ერთმანეთში. მაგრამ პრობლემა იწყება მაშინ, თუ რომელიმე მიმართულება მიმწოდებლისგან დამოუკიდებლად ან საერთოდ უქმდება. ან დროებით ჩერდება, გადადიან დისტანციურ სწავლებაზე ან სხვა შენობაში; ან გარკვეული პერიოდი იყო საჭიროება და მომსახურების განხორციელების გარკვეული პერიოდის შემდეგ აღარ არის საჭირო; ან სკოლის შენობის რეაბილიტაციის გამო იყვნენ სხვა სკოლის შენობაში და დაუბრუნდნენ საკუთარ სკოლას.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
,,აქტივ გრუპი'' ითხოვს, რომ გორის მერიამ შეცვალოს პირობები.
გამოჩნდა კომპანია, რომელმაც ყურადღება მიაქცია იმ გაემოებას, თუ რატომ არ მონაწილეობს სხვა სამგზავრო კომპანიები გორის მერიის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში.
კომპანია ,,აქტივ გრუპში' აღნიშნავენ, რომ ამის მიზეზი მერიის მიერ დაწესებული ნორმაა, კერძოდ, კომპანიამ განაცხადში უნდა შეავსოს მხოლოდ სამარშრუტო კილომეტრის ფასი და გზების რაოდენობა.
გორის მერია 1 კმ-ის გზის გავლაში იხდის 3 ლარს. კომპანია ,,აქტივ გრუპს'' მიაჩნია, რომ ეს უსამართლოა, რადგან ზოგჯერ ამდენი თანხა არაა საჭირო, ზოგჯერ კი სავარაუდოდ უფრო მეტიც.
,,ეს 1 გზის ფასი მთელი მომსახურების პერიოდში არის უცვლელი, რადგან 1 სამარშუტო გზის კილომეტრი არ იცვლება. ჩვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე 1 სამარშუტო გზის ფასი არასდროს არ მოდის შესაბამისობაში მის ხარჯვით ნაწილთან. რადგან საქმე გვაქვს სატრანსპორტო მომსახურებასთან, აუცილებლად არის გასათვალისწინებელი სად ხორციელდება მომსახურება: მთაში, ბარში, ასველტირებულ გზის საფარზე, გრუნტიან გზაზე და ა.შ'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
მათი აზრით, გასათვალისწინებელია ის გარემოება, თუ რა სახის სატრანსპორტო საშუალება ახორციელებს მომსახურებას ამა თუ იმ მარშუტზე: ავტობუსი, მიკრო ავტობუსი, მინივენი, მაღალი გამავლობის თუ მსუბუქი ავტომანქანა.
,,ამის განსაზღვრა შემსყიდველის მხრიდან 1 კმ ფასის დეფინიცირება გზების, მარშუტების და სატრანსპორტო საშულებების მიხედვით, შეუძლებელია და არც არის ვალდებული. მოსწავლეთა ტრანსპორტირების განხორციელების პერიოდში ჩვეულებრივი მოვლენაა მოსწავლეთა მობილობა, შესაბამისად ხშირად ან ახალი მიმართულების დამატება საჭირო ან არსებულ მიმართულებაში ცვლილების შეტანა, რათა დაკმაყოფილდეს მოსწავლეთა საჭიროება.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
თუ ახალი მიმართულება არის 3 კმ, შესბამისად ასანაზღაურებელი თანხა შემსყიდველის მხრიდან იქნება 3*4,5*2=27 ლარი.
,,ასეთი მარშუტის ხარჯვითი ნაწილი იქნება ყოველდღიურად დაახლოებით 50 ლარი და ზემოთ. აქედან გამომდინარე მიმწოდებელი თავისი კომერციული ინტერესებიდან გამომდინარე არ აფორმებს შეთანხმებას და მოსწავლეები 1 წლის განმავლობაში რჩებიან სატრანსპორტო მომსახურების გარეშე. როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მოცემული პირობების მიხედვით, 1 სამარშუტო გზის ფასს განსაზღვრავს გამომცხადებელი და რადგან სამარშუტო გზის დაფინანსება არაპროპორციულია ხარჯვით ნაწილთან, მიმწოდებელი იძულებულია თავად გადაანაწილოს და დააკომპენსიროს მიმართულებები ერთმანეთში. მაგრამ პრობლემა იწყება მაშინ, თუ რომელიმე მიმართულება მიმწოდებლისგან დამოუკიდებლად ან საერთოდ უქმდება. ან დროებით ჩერდება, გადადიან დისტანციურ სწავლებაზე ან სხვა შენობაში; ან გარკვეული პერიოდი იყო საჭიროება და მომსახურების განხორციელების გარკვეული პერიოდის შემდეგ აღარ არის საჭირო; ან სკოლის შენობის რეაბილიტაციის გამო იყვნენ სხვა სკოლის შენობაში და დაუბრუნდნენ საკუთარ სკოლას.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.
,,აქტივ გრუპი'' ითხოვს, რომ გორის მერიამ შეცვალოს პირობები.
Другие новости
Новости
17:23 / 20.04.2023
Грузинские достопримечательности и наслаждение грузинской кухней в ресторане Bread&Wine /R/
Грузия - это страна с богатой культурой и наследием,
04:53 / 18.11.2021
Когда хронический пациент просит сделать прививку…
В селе Хидистави две недели назад одновременно заразилось
13:48 / 13.11.2021
Гиви Абалаки – 86-летний фермер из Горийского муниципалитета
"Поэтому я так настроен, я ещё много дел сделаю", - добавил наш
хозяин.
14:43 / 11.11.2021
Горджи – ешь, не останавливаясь
Несмотря на то, что уже два года в мире свирепствует пандемия, на
горийском
популярные новости
Кошкеби – село в Горийском муниципалитете, населенное этническими осетинами
"Я здесь родился и вырос, никуда не уезжал, однако у меня нет
гражданства Грузии,
Ткемлована – село, переоформленное по конкордату
Господин Мурад вернулся во двор. Достал сигарету, прикурил и
глубоко затянулся.
Чанчаха
"Я и снов здесь не вижу … в снах я там, где родилась, и где сделала
первые шаги, в Грузии.
Русские военные отметили в лесу т.н. границу красной краской
"Эти отметки мы обнаружили в лесном массиве, расположенном между
оккупированным Лопани