რედაქტორის რჩევით
გორთან ახალი სამგზავრო ავტობუსები გამოჩნდა
მუნიციპალურ ქალაქებს კიდევ 3 ერთეული სამგზავრო ავტობუსი შეემატა.
გორთან ახალმა ავტობუსებმა ავტობანზე გუშინ ჩაიარა.
მუნიციპალური განვითარების ფონდის წარმომადგენლის ცნობით, ჯერ-ჯერობით, ეს ის ავტობუსები არაა, რომლებიც რეგიონებისთვისაა განკუთვნილი.
როგორც ცნობილია, საქართველოს 5 დიდ ქალაქს, მათ შორის, გორს 10 მეტრიანი ავტობუსებს შეიძენენ. პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.
მუნიციპალური განვითარების ფონდის წარმომადგენლის ცნობით, ჯერ-ჯერობით, ეს ის ავტობუსები არაა, რომლებიც რეგიონებისთვისაა განკუთვნილი.
როგორც ცნობილია, საქართველოს 5 დიდ ქალაქს, მათ შორის, გორს 10 მეტრიანი ავტობუსებს შეიძენენ. პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.
ამავე კატეგორიაში
თითქოს, თამარმა წერილი მისწერა ანატოლიის სელჩუკთა სულთანს ყილიჩ
არსლანს და მის ვაჟზე, რუქნადინზე, დაქორწინება შესთავაზა,
მერიის კულტურისა და ბავშვთა შემოქმედებითი განვითარების ცენტრის
დირექტორის,
სტიქიიდან 2 თვე გავიდა. ღვარცოფი ხეობაში 2024 წლის 22 ივლისს
მოვიდა,
ვლადიმერ ხინჩეგაშვილმა მოგვწერა, რომ 2022 წლის დასაწყისიდან 2024
წლის აგვისტომდე
წინასწარი ინფორმაციით, დიდი სიჩქარით მოძრავმა ავტომანქანის მძღოლმა
მანევრისას
ვიდეორეპორტაჟი
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
,,ეს წყალიც ერთი კვირა მოდიოდა. ვერ გამოიყენებდი დასარეცხადაც კი.
ახლა დგას კვარცხლბეკივით,"
ერგნეთის ომის მუზეუმში ლექცია-სემინარი ჩატარდა, სადაც მსმენელებს
წარუდგინეს 3 წიგნი -
ფილმის ჩვენებას დაესწრნენ შიდა ქართლში მცხოვრები სტუდენტები,
სამოქალაქო აქტივისტები და ჟურნალისტები.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები