რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
წარუმატებელი ტენდერებიდან გამგეობამ 54 ათასი ლარი მიიღო
გორის მუნიციპალიტეტის სოფლებში ინფრასტრუქტურული პროექტების
განხორციელების მიზნით გამგეობის მიერ ფინანსური რესურსების ხარჯვა
განხორციელდა როგორც ტენდერების მეშვეობით, ასევე, გამარტივებული
შესყიდვებით.
ერთ პირთან მოლაპარეკბის გზით დადებული ხელშეკრულების რაოდენობა 2015 წლის განმავლობაში 172 ერთეულს შეადგენს. ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურების ჯამურმა ღირებულებამ 1 მლნ 300 000 ლარს მიაღწია.
რაც შეეხება ტენდერებს, გამგეობის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, გასულ წელს 173 ტენდერი გამოცხადდა, საიდანაც პრეტენდენტთა გამოუცხადებლობის გამო, 49 ტენდერი არ შედგა.
უფრო კონკრეტულად, გამოცხადებული 173 ტენდერიდან ხელშეკრულება 113 ტენდერზე დაიდო. ტენდერებში გამარჯვებული კომპანიების მომსახურება ჯამური ღირებულებით 6 მლნ 190 000 ლარი იყო.
მათგან 4 ტენდერი შეწყდა, ხოლო უარყოფითი შედეგით 7 ტენდერი დასრულდა.
მუნიციპალიტეტის გამგებელმა დავით ონიაშვილმა ამის შესახებ ინფორმაცია საკრებულოს ანგარიშის სახით წარუდგინა. ამის გაკეთება თვითმმართველობის ხელმძღვანელებს წლის დასაწყისში (პირველი სამი თვე) საკრებულოს წარმომადგენლობით ორგანოების წინაშე ევალებათ.
გამგეობის იურიდიული სამსახურის უფროსის რევაზ გოგიაშვილის ინფორმაციის მიხედვით, სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ და ,,მუნიციპალური ქონების სარგებლობის შესახებ" ხელშეკრულებების პირობების დარღვევის გამო, 19 ხელშეკრულების მონაწილეს წერილობითი მოთხოვნა გაეგზავნა.
მათგან გორის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტმა 2015 წლის განმავლობაში სანქციების, ჯარიმებისა და პირგასამტეხელოების სახით 54 ათასი ლარი მიიღო.
ერთ პირთან მოლაპარეკბის გზით დადებული ხელშეკრულების რაოდენობა 2015 წლის განმავლობაში 172 ერთეულს შეადგენს. ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურების ჯამურმა ღირებულებამ 1 მლნ 300 000 ლარს მიაღწია.
რაც შეეხება ტენდერებს, გამგეობის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, გასულ წელს 173 ტენდერი გამოცხადდა, საიდანაც პრეტენდენტთა გამოუცხადებლობის გამო, 49 ტენდერი არ შედგა.
უფრო კონკრეტულად, გამოცხადებული 173 ტენდერიდან ხელშეკრულება 113 ტენდერზე დაიდო. ტენდერებში გამარჯვებული კომპანიების მომსახურება ჯამური ღირებულებით 6 მლნ 190 000 ლარი იყო.
მათგან 4 ტენდერი შეწყდა, ხოლო უარყოფითი შედეგით 7 ტენდერი დასრულდა.
მუნიციპალიტეტის გამგებელმა დავით ონიაშვილმა ამის შესახებ ინფორმაცია საკრებულოს ანგარიშის სახით წარუდგინა. ამის გაკეთება თვითმმართველობის ხელმძღვანელებს წლის დასაწყისში (პირველი სამი თვე) საკრებულოს წარმომადგენლობით ორგანოების წინაშე ევალებათ.
გამგეობის იურიდიული სამსახურის უფროსის რევაზ გოგიაშვილის ინფორმაციის მიხედვით, სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ და ,,მუნიციპალური ქონების სარგებლობის შესახებ" ხელშეკრულებების პირობების დარღვევის გამო, 19 ხელშეკრულების მონაწილეს წერილობითი მოთხოვნა გაეგზავნა.
მათგან გორის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტმა 2015 წლის განმავლობაში სანქციების, ჯარიმებისა და პირგასამტეხელოების სახით 54 ათასი ლარი მიიღო.
ამავე კატეგორიაში

განკარგულების პროექტის ინიციატორია გორის მერის მოვალეობის
შემსრულებელი სიმონ გულედანი.

რომელზეც 2024 წელს 16 მლნ ლარი იყო გამოყოფილი, თუმცა კომპანია

კასპის ელექტროაპარატის ქარხნის შენობაში

განსაკუთრებით, დაზარალდა სოფელი ზერტი და მისი მიმდებარე ტერიტორია.

რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები