რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
|
ახალი ამბები
გორის ოლქის ათ უბანზე ბიულეტენების დისბალანსია - მათგან ცხრა უბანი სოფლად მდებარეობს
გორის ოლქის 10 უბანზე დისბალანსია არჩევნებში მონაწილე ამომრჩეველთა
საერთო რაოდენობასა და ყუთებიდან ამოღებულ ბიულეტენებს შორის.
ამის გამო, სამი სადამკვირვებლო ორგანიზაცია აღნიშნული უბნების შემაჯამებელი ოქმების ბათილობას ითხოვს.
ეს უბნები, ძირითადად, სოფლებში მდებარეობს. მხოლოდ ერთი უბანია ქალაქის ტერიტორიაზე.
საჩივრის ავტორები არიან: ,,მომავლის აკადემია'', ,,საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველო''' და ,,ღია სივრცე კავკასიის''. დამკვირვებლების ცნობით, დისბალანსის გამო, შესწორების ოქმები არც ერთ ქვემოთაღნიშნულ უბნებზე შედგენილი არაა.
ზოგიერთ უბანზე ყუთებიდან იმაზე მეტი ბიულეტენი ამოვიდა, ვიდრე ამომრჩეველი მივიდა. ზოგიერთ უბანზე კი ბიულეტენები აკლია.
ასე მაგალითად:
#12 უბანი - მეოთხე სკოლა, ჭანტურიას ქუჩაზე უბანზე მივიდა 794 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 794. ერთი ბიულეტენი ზედმეტია.
#34 უბანი - სოფელი ხელთუბანი - არჩევნებში მონაწილე ამომრჩეველთა საერთო რაოდენობა არის 1340; სუბიექტისთვის მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების ჯამი არის 1339.
#48 უბანი - კარალეთის საჯარო სკოლა - უბანზე მივიდა 734 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 694. რატომ არ ჩანს 40 ბიულეტენი, შესწორების ოქმი არაა გაკეთებული.
#60 უბანი - სოფელი ბეთლემი - უბანზე მივიდა 403 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 404. ერთი ბიულეტენი ზედმეტია.
#66 უბანი - სოფელი ფლავი - უბანზე მივიდა 747 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 746. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
# 69 უბანი - სოფელი შავშვები - უბანზე მივიდა 656 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 655. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
#70 უბანი - სოფელი ხურვალეთი - უბანზე მივიდა 488 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 492. ზედმეტია 4 ბიულეტენი.
#79 უბანი - სოფელი ხიდისთავი - უბანზე მივიდა 940 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 939. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
#80 უბანი -სოფელი ატენი - უბანზე მივიდა 1088 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 1086. ორი ბიულეტენი არ ჩანს.
#91 უბანი - სოფელი ტირძნისი - უბანზე მივიდა 515 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 514. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
საოლქო კომისიაში საჩივარს განიხილავენ. ჯერ ახსნა-განმარტებები გამოქვეყნებული არაა.
ამის გამო, სამი სადამკვირვებლო ორგანიზაცია აღნიშნული უბნების შემაჯამებელი ოქმების ბათილობას ითხოვს.
ეს უბნები, ძირითადად, სოფლებში მდებარეობს. მხოლოდ ერთი უბანია ქალაქის ტერიტორიაზე.
საჩივრის ავტორები არიან: ,,მომავლის აკადემია'', ,,საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველო''' და ,,ღია სივრცე კავკასიის''. დამკვირვებლების ცნობით, დისბალანსის გამო, შესწორების ოქმები არც ერთ ქვემოთაღნიშნულ უბნებზე შედგენილი არაა.
ზოგიერთ უბანზე ყუთებიდან იმაზე მეტი ბიულეტენი ამოვიდა, ვიდრე ამომრჩეველი მივიდა. ზოგიერთ უბანზე კი ბიულეტენები აკლია.
ასე მაგალითად:
#12 უბანი - მეოთხე სკოლა, ჭანტურიას ქუჩაზე უბანზე მივიდა 794 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 794. ერთი ბიულეტენი ზედმეტია.
#34 უბანი - სოფელი ხელთუბანი - არჩევნებში მონაწილე ამომრჩეველთა საერთო რაოდენობა არის 1340; სუბიექტისთვის მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების ჯამი არის 1339.
#48 უბანი - კარალეთის საჯარო სკოლა - უბანზე მივიდა 734 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 694. რატომ არ ჩანს 40 ბიულეტენი, შესწორების ოქმი არაა გაკეთებული.
#60 უბანი - სოფელი ბეთლემი - უბანზე მივიდა 403 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 404. ერთი ბიულეტენი ზედმეტია.
#66 უბანი - სოფელი ფლავი - უბანზე მივიდა 747 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 746. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
# 69 უბანი - სოფელი შავშვები - უბანზე მივიდა 656 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 655. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
#70 უბანი - სოფელი ხურვალეთი - უბანზე მივიდა 488 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 492. ზედმეტია 4 ბიულეტენი.
#79 უბანი - სოფელი ხიდისთავი - უბანზე მივიდა 940 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 939. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
#80 უბანი -სოფელი ატენი - უბანზე მივიდა 1088 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 1086. ორი ბიულეტენი არ ჩანს.
#91 უბანი - სოფელი ტირძნისი - უბანზე მივიდა 515 ამომრჩეველი. მიღებული ხმებისა და ბათილი ბიულეტენების რაოდენობამ კი შეადგინა 514. ერთი ბიულეტენი არ ჩანს.
საოლქო კომისიაში საჩივარს განიხილავენ. ჯერ ახსნა-განმარტებები გამოქვეყნებული არაა.
ამავე კატეგორიაში
ფოტოებზე გამოსახულია ის ვითარება, რაც აღნიშნულ უბნებზე დაფიქსირდა.
,,ქართული ოცნების'' მიერ საარჩევნო უბნებზე დამონტაჟებული იყო
ვიდეოკამერები, რომლებიც ზოგ შემთხვევაში
აღნიშნულ სოფელში იდენტური სახელისა და გვარის მქონე ორი მოქალაქე ცხოვრობს.
კომისიის წევრები ქალბატონს აბრალებდნენ, რომ ჰქონდა სკლეროზი.
კასპის #30 საოლქო საარჩევნო კომისიამ ლოტოტრონის პრინციპით ის 5 საარჩევნო უბანი შეარჩია,
ვიდეორეპორტაჟი
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
,,ეს წყალიც ერთი კვირა მოდიოდა. ვერ გამოიყენებდი დასარეცხადაც კი.
ახლა დგას კვარცხლბეკივით,"
ერგნეთის ომის მუზეუმში ლექცია-სემინარი ჩატარდა, სადაც მსმენელებს
წარუდგინეს 3 წიგნი -
ფილმის ჩვენებას დაესწრნენ შიდა ქართლში მცხოვრები სტუდენტები,
სამოქალაქო აქტივისტები და ჟურნალისტები.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები