რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« ნოემბერი 2024 »»
28293031 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
თეგი : ინგლისური ენა
სტატიები
კასპში 66 საჯარო მოხელე ინგლისურ ენას ელექტრონულად შეისწავლის
კასპში 66 საჯარო მოხელე ინგლისურ ენას ელექტრონულად შეისწავლის
გამგეობაში სულ 128 საჯარო მოხელე მუშაობს. აქედან, სასწავლო კურსში 58 მოხელე ჩაერთვება.
სრულად
გორელი ,,ინგლისელი ლედი" - ლიანა ბახტაძის დაბადებიდან 80 წლის იუბილე აღინიშნა
გორელი ,,ინგლისელი ლედი" - ლიანა ბახტაძის დაბადებიდან 80 წლის იუბილე აღინიშნა
,,ის იყო ინგლისელი ლედი თავისი შინაგანი სამყაროთი, რომელიც ცხოვრობდა ჩვენს ქალაქში" - ასე გაიხსენა ფილოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორმა, პროფესორმა, ბაირონის სკოლის დირექტორმა ინესა მერებაშვილმა დღეს გამართულ საიუბილეო საღამოზე .
სრულად
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა თანატოლი ჰყავს.

"ტრანსპორტი არ არის, სოფლამდე მოსასვლელი გზა არ იყო და ამის გამო არ დადიოდა

რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი ახალგაზრდების გამოცდილება
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.