რედაქტორის რჩევით
დღის სიახლეები
გამოძიება საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის 118-ე მუხლის
პირველი ნაწილით და
უნივერსიტეტს აქვს საშუალება ხელი შეუწყოს სტუდენტებს, მიიღონ
მონაწილეობა ცენტრალური ევროპის,
13 აპრილს, სოფელ ხიდისყურში მკაცრი საკარანტინო რეჟიმი დაწესდა
,,ამბობს, რომ არ ქონია იარაღი, ასევე აინტერესებს მანქანა, რომელსაც
უნდა აღენიშნებოდეს ტყვიის კვალი, ასევე, არის თუ არა პირდაპირი მოწმე
საგრანტო კონკურსი ითვალისწინებს სასოფლო-სამეურნეო მიმართულების ინფრასტრუქტურული ინიციატივების დაფინანსებას.
საგანმანათლებლო პროექტი - თიბისი სტატუს შეხვედრები 2019 წლის
დასაწყისში შეიქმნა და
გულიკანთუბნის გზის მოწესრიგება 3 თვეში უნდა დასრულდეს.
11 აპრილს ამ სოფელში კორონავირუსი 2 ადამიანს დაუდასტურდა.
ვიდეორეპორტაჟი
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
,,ეს წყალიც ერთი კვირა მოდიოდა. ვერ გამოიყენებდი დასარეცხადაც კი.
ახლა დგას კვარცხლბეკივით,"
ერგნეთის ომის მუზეუმში ლექცია-სემინარი ჩატარდა, სადაც მსმენელებს
წარუდგინეს 3 წიგნი -
ფილმის ჩვენებას დაესწრნენ შიდა ქართლში მცხოვრები სტუდენტები,
სამოქალაქო აქტივისტები და ჟურნალისტები.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.