რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
კომპანიას, რომელიც ქარელში ხიდის რეაბილიტაციას ახორციელებს, ხელშეკრულების ვადა 2022 წლის 1 თებერვლამდე გაუგრძელეს
კომპანია ,,არილს'', ქარელის ხიდის რეაბილიტაციის მიზნით დაწყებული
მუშაობისთვის, ხელშეკრულების ვადა 2022 წლის 1 თებერვლამდე
გაუგრძელეს.
ამის შესახებ გადაწყვეტილება რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგლემ გიორგი ციბაძემ მიიღო.
ქალაქ ქარელის შესასვლელში, მდინარე მტკვარზე არსებული სახიდე გადასასვლელის რეაბილიტაცია, 2020 წლის სექტემბერში დაიწყო და 8 თვეში, 2021 წლის ივნისის დასაწყისში უნდა დასრულებულიყო. ხიდი 2021 წლის 1 სექტემბერს უნდა გახსნილიყო.
თუმცა, როგორც შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნებულ ინფორმაციაშია აღნიშნული, შესრულებულია სამუშაოების მხოლოდ 40%.
კომპანია ,,არილთან'' დადებულ ხელშეკრულებაში ცვლილება 4-ჯერ შეიტანეს. ახალი გეგმა-გრაფიკის მიხედვით, ძირითადი სამუშაოები, ზამთრამდე, 2021 წლის ნოემბრამდე უნდა დასრულდეს. ხოლო, დამატებითი სამუშაოები (ექსპერტიზა და მიღება-ჩაბარების აქტი) 2022 წლის 1 თებერვლამდე უნდა გაგრძელდეს.
ობიექტზე განხორციელებული მონიტორინგის საფუძველზე დადგინდა, რომ სამუშაოების წარმოების პროცესში მიმწოდებელი უხეშად არღვევდა შრომის უსაფრთხოების წესებს, კერძოდ: მუშა პერსონალის ნაწილი სამუშაოების წარმოებისას არ იყო შემოსილი შუქამრეკლი ჟილეტებით, არ იყენებდნენ დამცავ ჩაფხუტებს და უსაფრთხოების ღვედებს. ამასთან, აღსანიშნავია, რომ მიმწოდებელი არაერთხელ იქნა გაფრთხილებული აღნიშნულ დარღვევებთან დაკავშირებით.
მიუხედავად ამისა, როგორც საგზაო დეპარტამენტის ხელმძღვანელი წერს, მიმწოდებელი გულგრილად ეკიდებოდა შრომის უსაფრთხოების ნორმების დაცვას და არ ასრულებდა ხელშეკრულებით ნაკისრ ვალდებულებებს. ამიტომ, 2021 წლის ივნისში, კომპანია დაახლოებით 11 ათასი ლარით დააჯარიმეს.
ხიდის რეაბილიტაციის პროექტის ღირებულება 1,1 მლნ ლარია. დღევანდელი მონაცემებით, კომპანიას ათვისებული აქვს 435 000 ლარი.
ამის შესახებ გადაწყვეტილება რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგლემ გიორგი ციბაძემ მიიღო.
ქალაქ ქარელის შესასვლელში, მდინარე მტკვარზე არსებული სახიდე გადასასვლელის რეაბილიტაცია, 2020 წლის სექტემბერში დაიწყო და 8 თვეში, 2021 წლის ივნისის დასაწყისში უნდა დასრულებულიყო. ხიდი 2021 წლის 1 სექტემბერს უნდა გახსნილიყო.
თუმცა, როგორც შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნებულ ინფორმაციაშია აღნიშნული, შესრულებულია სამუშაოების მხოლოდ 40%.
კომპანია ,,არილთან'' დადებულ ხელშეკრულებაში ცვლილება 4-ჯერ შეიტანეს. ახალი გეგმა-გრაფიკის მიხედვით, ძირითადი სამუშაოები, ზამთრამდე, 2021 წლის ნოემბრამდე უნდა დასრულდეს. ხოლო, დამატებითი სამუშაოები (ექსპერტიზა და მიღება-ჩაბარების აქტი) 2022 წლის 1 თებერვლამდე უნდა გაგრძელდეს.
ობიექტზე განხორციელებული მონიტორინგის საფუძველზე დადგინდა, რომ სამუშაოების წარმოების პროცესში მიმწოდებელი უხეშად არღვევდა შრომის უსაფრთხოების წესებს, კერძოდ: მუშა პერსონალის ნაწილი სამუშაოების წარმოებისას არ იყო შემოსილი შუქამრეკლი ჟილეტებით, არ იყენებდნენ დამცავ ჩაფხუტებს და უსაფრთხოების ღვედებს. ამასთან, აღსანიშნავია, რომ მიმწოდებელი არაერთხელ იქნა გაფრთხილებული აღნიშნულ დარღვევებთან დაკავშირებით.
მიუხედავად ამისა, როგორც საგზაო დეპარტამენტის ხელმძღვანელი წერს, მიმწოდებელი გულგრილად ეკიდებოდა შრომის უსაფრთხოების ნორმების დაცვას და არ ასრულებდა ხელშეკრულებით ნაკისრ ვალდებულებებს. ამიტომ, 2021 წლის ივნისში, კომპანია დაახლოებით 11 ათასი ლარით დააჯარიმეს.
ხიდის რეაბილიტაციის პროექტის ღირებულება 1,1 მლნ ლარია. დღევანდელი მონაცემებით, კომპანიას ათვისებული აქვს 435 000 ლარი.
ამავე კატეგორიაში

ამავე წერილით ვიგებთ, რომ უფრო ადრე, 2024 წლის თებერვალში, კასპის მაგისტრი მოსამართლის

საფრანგეთში მცხოვრები ქართველი ექიმი, რევაზ ბოჭორიშვილი

საწარმოს გათვლებით, სპირტის წარმოება 1 მლნ ლიტრამდე გაიზრდება.

ამჟამად, ევროცემენტის წარმადობა წელიწადში 86 400 ტონაა.

გიგაური ამბობს, რომ სწორედ დაბრუნდაშვილის ოთახში, ბორკილებდადებულს
სცემა საქმეში
ვიდეორეპორტაჟი
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
ხაშურში ამ სოფლის მცხოვრებლებს ცედნელებს უწოდებენ, მაგალითად, თუ
ვინმეზე იტყვიან,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები