რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
კედელი მტკვრის კალაპოტში - ხიდისთავში კი ლოდები გზაზე ცვივა
გორში, მდინარე მტკვრის კალაპოტში მიმდინარე ნაპირსამაგრი კედლის
მშენებლობის სამუშაოები გრძელდება.
მერიის ცნობით, რკინა-ბეტონის საყრდენი კედლის მოწყობა მიმდინარეობს, რომლის სიგრძე 214 მ-ი იქნება.
საყრდენი კედელი ,,გორიინიდან'' ძველ ხიდამდე შენდება და ბულვარი გაკეთდება. ნაპირსამაგრ კედელზე მოეწყობა მოაჯირებიც.
სამუშაოები ადგილობრივი ბიუჯეტიდან ფინანსდება და მისი ღირებულება 3 651 650 ლარია.
ნაპირსამაგრი კედლის მშენებლობის დასრულების შემდეგ, გორის მუნიციპალიტეტის მერია გურამიშვილის ქუჩაზე, ძველი ხიდიდან ახალბაღამდე ბულვარის მოწყობას გეგმავს.
საავტომობილო გზის იმ მონაკვეთზე, რომელიც აღნიშნულ სანაპიროს მიუყვება, იგეგმება საგზაო ინფრასტრუქტურის მოეწყობაც.
ბულვარის მოწყობა და მტკვრის კალაპოტის შემცირება მაშინ გადაწყდა, როდესაც სასტუმრო ,,გორიინი'' აშენდა ბიზნესმენ ვახტან კარიჭაშვილის ხელმძღვანელობით.
კარიჭაშვილის მშობლიურ სოფლის ხიდისთავის გზაზე კი კლდის ლოდები ყველწლიურად ცვივა და მოსახლეობის სიცოცხლეს საფრთხეს უქმნის.
გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხიდისთავის მცხოვრებნი ამბობენ, რომ გზის პრობლემა დროულად გადასაჭრელია.
ისინი გავლენიან თანასოფლელებს თხოვნით მიმართავენ, რათა დროულად დაინტერესდნენ ამ პრობლემით.
ხიდისთავი-გორის გზაზე ყოველი ნალექის დროს, მთიდან კლდის ნატეხები ცვივა. ამ გზაზე მოძრაობენ მოქალაქეები, ასევე უფლისიციხისა და ატენის მოსანახულებლად ჩამოსული ვიზიტორები და ტურისტები.
,,ჩვენი სოფლიდან არიან რეგიონის სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის ხელმძღვანელი ოთარ ნონიკაშვილი და ასევე ,,გორიინნის'' დამფუძნებელი ვახტანგ კარიჭაშვილი. ვთხოვთ, რომ ჩაერივნონ და მოაგვარონ ეს საკითხი'' - გვითხრეს ხიდისთაველებმა.
კლდის ლოდების ჩამოცვენის ბოლო ფაქტი 2023 წლის 29 მარტს მოხდა. გორის მერიაში გვითხრეს, რომ მომხდარის შესახებ იმავე დღეს წერილობით აცნობს რეგიონული განვითარების სამინისტროს. პასუხი ჯერ არ მიუღიათ.
მოქალაქეები ამბობენ, რომ საჭირო დამცავი კედლის აშენება. რა დაჯდება, უცნობია. გორის მერიამ კი სასტუმრო ,,გორიინის'' გარშემო ინფრასტრუქტურის მოსაწესრიგებლად წელს დაახლოებით 4 მლნ ლარი გამოყო. ხიდისთავის გზის გასამაგრებლად კი წელსაც არაფერია გათვალისწინებული.
,,Დამცავი ჯებირები რომ საჭიროა ვერ ხვდებიან? სანამ ვინმეს არ "დაიტანს" არ შეიწუხებენ თავს'' - წერენ მოქალაქეები სოციალურ ქსელში მას შემდეგ, რაც დღევანდელი ფოტოები გამოვაქვეყნეთ.
ამ გზაზე კლდის ლოდები თითქმის ყოველწლიურად ცვივა. ქვემოთ მოცემული ფოტოები გადაღებულია 2018-2019 წლებში.
,,მთელი ცხოვრება ცვივა ეს ლოდები.და საშველი 21 საუკუნეშიც ვერ დაედგა''.
,,მთელი ცხოვრება ცვივა ეს ლოდები.და საშველი 21 საუკუნეშიც ვერ დაედგა'' - წერენ მოქალაქეები.
მერიის ცნობით, რკინა-ბეტონის საყრდენი კედლის მოწყობა მიმდინარეობს, რომლის სიგრძე 214 მ-ი იქნება.
საყრდენი კედელი ,,გორიინიდან'' ძველ ხიდამდე შენდება და ბულვარი გაკეთდება. ნაპირსამაგრ კედელზე მოეწყობა მოაჯირებიც.
სამუშაოები ადგილობრივი ბიუჯეტიდან ფინანსდება და მისი ღირებულება 3 651 650 ლარია.
ნაპირსამაგრი კედლის მშენებლობის დასრულების შემდეგ, გორის მუნიციპალიტეტის მერია გურამიშვილის ქუჩაზე, ძველი ხიდიდან ახალბაღამდე ბულვარის მოწყობას გეგმავს.
საავტომობილო გზის იმ მონაკვეთზე, რომელიც აღნიშნულ სანაპიროს მიუყვება, იგეგმება საგზაო ინფრასტრუქტურის მოეწყობაც.
ბულვარის მოწყობა და მტკვრის კალაპოტის შემცირება მაშინ გადაწყდა, როდესაც სასტუმრო ,,გორიინი'' აშენდა ბიზნესმენ ვახტან კარიჭაშვილის ხელმძღვანელობით.
კარიჭაშვილის მშობლიურ სოფლის ხიდისთავის გზაზე კი კლდის ლოდები ყველწლიურად ცვივა და მოსახლეობის სიცოცხლეს საფრთხეს უქმნის.
გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხიდისთავის მცხოვრებნი ამბობენ, რომ გზის პრობლემა დროულად გადასაჭრელია.
ისინი გავლენიან თანასოფლელებს თხოვნით მიმართავენ, რათა დროულად დაინტერესდნენ ამ პრობლემით.
ხიდისთავი-გორის გზაზე ყოველი ნალექის დროს, მთიდან კლდის ნატეხები ცვივა. ამ გზაზე მოძრაობენ მოქალაქეები, ასევე უფლისიციხისა და ატენის მოსანახულებლად ჩამოსული ვიზიტორები და ტურისტები.
,,ჩვენი სოფლიდან არიან რეგიონის სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის ხელმძღვანელი ოთარ ნონიკაშვილი და ასევე ,,გორიინნის'' დამფუძნებელი ვახტანგ კარიჭაშვილი. ვთხოვთ, რომ ჩაერივნონ და მოაგვარონ ეს საკითხი'' - გვითხრეს ხიდისთაველებმა.
კლდის ლოდების ჩამოცვენის ბოლო ფაქტი 2023 წლის 29 მარტს მოხდა. გორის მერიაში გვითხრეს, რომ მომხდარის შესახებ იმავე დღეს წერილობით აცნობს რეგიონული განვითარების სამინისტროს. პასუხი ჯერ არ მიუღიათ.
მოქალაქეები ამბობენ, რომ საჭირო დამცავი კედლის აშენება. რა დაჯდება, უცნობია. გორის მერიამ კი სასტუმრო ,,გორიინის'' გარშემო ინფრასტრუქტურის მოსაწესრიგებლად წელს დაახლოებით 4 მლნ ლარი გამოყო. ხიდისთავის გზის გასამაგრებლად კი წელსაც არაფერია გათვალისწინებული.
,,Დამცავი ჯებირები რომ საჭიროა ვერ ხვდებიან? სანამ ვინმეს არ "დაიტანს" არ შეიწუხებენ თავს'' - წერენ მოქალაქეები სოციალურ ქსელში მას შემდეგ, რაც დღევანდელი ფოტოები გამოვაქვეყნეთ.
ამ გზაზე კლდის ლოდები თითქმის ყოველწლიურად ცვივა. ქვემოთ მოცემული ფოტოები გადაღებულია 2018-2019 წლებში.
,,მთელი ცხოვრება ცვივა ეს ლოდები.და საშველი 21 საუკუნეშიც ვერ დაედგა''.
,,მთელი ცხოვრება ცვივა ეს ლოდები.და საშველი 21 საუკუნეშიც ვერ დაედგა'' - წერენ მოქალაქეები.
ამავე კატეგორიაში
დაიღუპა მამა-შვილი: 50 წლამდე ასაკის მამაკაცი და მისი ვაჟი
"შავ პარასკევს", 29 ნოემბერს, თიბისი ყველა მომხმარებელს
საჩივრის მიხედვით, ქარელის მერია არ ასრულებს შესყიდვების სააგენტოს მიერ გაცემულ რეკომენდაციებს.
საკრებულოს მიერ დამტკიცებული დოკუმენტის მიხედვით, 2029 წლამდე, ტანის ხეობაში
ღამის ულამაზესი პეიზაჟი იხატება, როცა მწერლის თვალით უყურებ " ბნელ
სივრცეში " როგორ " ირწევიან ღრუბლები,"
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები