რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
ატენი-ბოშურის გზის გახსნა მაისისთვის დაგეგმეს
ატენი-ბოშურის 10 კმ-იანი გზის მონაკვეთის რეაბილიტაცია 2019 წლის
მაისისთვის დასრულდება. ამის შესახებ qartli.ge-ს საავტომობილო გზების
დეპარტამენტში განუცხადეს.
პრეს-სამსახურის წარმომადგენლის განცხადებით, მშენებელი კომპანია, აღნიშნულ ვადაში, გამოტოვებულ ადგილებზეც დააგებს გზის საფარს.
,,ჩვენი ინფორმაციით, საგზაო სამუშაოები მაისის ბოლოსთვის დასრულდება. სამშენებლო კომპანიასთან და გორის მერიის შესაბამის სამსახურებთან კონსულტაციის პირობებში გზის გარკვეულ მონაკვეთებზე საგზაო სამუშაოების წარმოება გადავადდა. როგორც იცით, მერია აწარმოებს მანდ წყლის სამუშაოებს. " - აცხადებენ საგზაო დეპარტამენტში.
ატენი-ბოშურის გზის სარეაბილიტაციოდ ტენდერი 2016 წლის ოქტომბერში გამოცხადდა. სამუშაოები უნდა დასრულებულიყო 2017 წლის ნოემბერში. კომპანიას სამუშაოების დასრულების ვადა ბოლოს 2018 წლის ნოემბრამდე გადაუწიეს. ამჯერად კი, მაისამდე.
„10 კმ-იანი მონაკვეთის პროექტირება-მშენებლობა, მსოფლიო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით, ხორციელდება. სამუშაოების სავარაუდო ღირებულება 7,728,552.96 ლარია. პროექტის განხორციელების პერიოდი 12 თვეა.“, - საავტომობილო გზების დეპარტამენტის მიერ გავრცელებულ პრეს-რელიზში, რომელიც 2016 წლის ოქტომბერში გამოქვეყნდა.
პრეს-სამსახურის წარმომადგენლის განცხადებით, მშენებელი კომპანია, აღნიშნულ ვადაში, გამოტოვებულ ადგილებზეც დააგებს გზის საფარს.
,,ჩვენი ინფორმაციით, საგზაო სამუშაოები მაისის ბოლოსთვის დასრულდება. სამშენებლო კომპანიასთან და გორის მერიის შესაბამის სამსახურებთან კონსულტაციის პირობებში გზის გარკვეულ მონაკვეთებზე საგზაო სამუშაოების წარმოება გადავადდა. როგორც იცით, მერია აწარმოებს მანდ წყლის სამუშაოებს. " - აცხადებენ საგზაო დეპარტამენტში.
ატენი-ბოშურის გზის სარეაბილიტაციოდ ტენდერი 2016 წლის ოქტომბერში გამოცხადდა. სამუშაოები უნდა დასრულებულიყო 2017 წლის ნოემბერში. კომპანიას სამუშაოების დასრულების ვადა ბოლოს 2018 წლის ნოემბრამდე გადაუწიეს. ამჯერად კი, მაისამდე.
„10 კმ-იანი მონაკვეთის პროექტირება-მშენებლობა, მსოფლიო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით, ხორციელდება. სამუშაოების სავარაუდო ღირებულება 7,728,552.96 ლარია. პროექტის განხორციელების პერიოდი 12 თვეა.“, - საავტომობილო გზების დეპარტამენტის მიერ გავრცელებულ პრეს-რელიზში, რომელიც 2016 წლის ოქტომბერში გამოქვეყნდა.
ამავე კატეგორიაში
ევროკავშირი ერთ-ერთი პირველი საერთაშორისო ორგანიზაცია იყო, რომელმაც
საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ,
სამიტის გამორჩეული გამომსვლელი, პროგრამული უზრუნველყოფის
არქიტექტორი,
ღამით კი შიდა ქართლში შესაძლოა -5, -7 გრადუსამდე დაეცეს.
25 ივლისს, ქ. თბილისში მდებარე ავტოსადგურის ტერიტორიაზე, ,,მედია
მონიტორინგის" ჟურნალისტისა და ოპერატორის
შეთავაზება ვრცელდება თითქმის მთელ სამოდელო რიგზე, ამავდროულად მომხმარებელი
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები