რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
ახალი ამბები
გზა ბიისის შემდეგ - მითი ბოშურის გზის რეაბილიტაციის შესახებ (Photo)
გზის ახალი საფარი ხიდისთავი-ატენის ბოშურის 10 კმ-იან მონაკვეთზე იგება.

სამუშაოები 2016 წლის ზაფხულში დაიწყო და 2017 წლის ნოემბერში უნდა დასრულებულიყო. შემდეგ, საგზაო სამუშაოები 2018 წლის ნოემბრამდე გადაიწია. ამჯერად, კომპანიას ვადა 2019 წლის მაისამდე აქვს.

ოფიციალური დოკუმენტების გადამოწმების შემდეგ აღმოჩნდა, რომ ატენის გადასასვლელიდან გზის საფარი მხოლოდ ბიისის ჩათვლით იგება. ბიისის შემდეგ ქვემო და ზემო ბოშურამდე  ძველი გრუნტიანი გზა რჩება.

დაახლოებით 10 კმ-იანი მონაკვეთის სამუშაოები "აგტ სამენეჯმენტო, საკონსულტაციო და სამშენებლო მომსახურების საქართველოს ფილიალმა" აწარმოა.



1. ფოტო - ბიისის გასასვლელი, სადაც ასფალტის საფარი მთავრდება



2. ფოტოზე: ნაგავი ბიისი - ბოშურის მონაკვეთზე





3. ბიისი-ქვემო ბოშურის მონაკვეთი




4. სოფ. ორმოცის შესასვლელი





5. სოფელი ორმოცი





6. ქვემო ბოშურის სკოლა





7. ქვემო ბოშურიდან გზა ზემო ბოშურისკენ


ატენი-ბოშურის გზის სარეაბილიტაციოდ ტენდერი 2016 წლის ოქტომბერში გამოცხადდა. სამუშაოები უნდა დასრულებულიყო 2017 წლის ნოემბერში.

"10 კმ-იანი მონაკვეთის პროექტირება-მშენებლობა, მსოფლიო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით, ხორციელდება. სამუშაოების სავარაუდო ღირებულება 7,728,552.96 ლარია. პროექტის განხორციელების პერიოდი 12 თვეა.", - წერია საავტომობილო გზების დეპარტამენტის მიერ გავრცელებულ პრეს-რელიზში, რომელიც 2016 წლის ოქტომბერში გამოქვეყნდა.


იხ. რუკა - გზის მონაკვეთი, სადაც გზის საფარი იცვლება



Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
,,დღეს მივიღეთ გადაწყვეტილება, 2028 წლის ბოლომდე დღის წესრიგში არ
დავაყენოთ''
,,დღეს მივიღეთ გადაწყვეტილება, 2028 წლის ბოლომდე დღის წესრიგში არ დავაყენოთ''
19:43 / 28.11.2024
ევროკავშირი ერთ-ერთი პირველი საერთაშორისო ორგანიზაცია იყო, რომელმაც
საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ,
ევროკავშირი ერთ-ერთი პირველი საერთაშორისო ორგანიზაცია იყო, რომელმაც საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ,
18:21 / 28.11.2024
სამიტის გამორჩეული გამომსვლელი, პროგრამული უზრუნველყოფის
არქიტექტორი,
სამიტის გამორჩეული გამომსვლელი, პროგრამული უზრუნველყოფის არქიტექტორი,
16:48 / 28.11.2024
ღამით კი შიდა ქართლში შესაძლოა -5, -7 გრადუსამდე დაეცეს.
ღამით კი შიდა ქართლში შესაძლოა -5, -7 გრადუსამდე დაეცეს.
15:10 / 28.11.2024
25 ივლისს, ქ. თბილისში მდებარე ავტოსადგურის ტერიტორიაზე, ,,მედია
მონიტორინგის
25 ივლისს, ქ. თბილისში მდებარე ავტოსადგურის ტერიტორიაზე, ,,მედია მონიტორინგის" ჟურნალისტისა და ოპერატორის
17:03 / 27.11.2024
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა თანატოლი ჰყავს.

"ტრანსპორტი არ არის, სოფლამდე მოსასვლელი გზა არ იყო და ამის გამო არ დადიოდა

რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი ახალგაზრდების გამოცდილება
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.