რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
ქარელის კულტურის ახალ შენობაში კანალიზაცია არ მუშაობს
ქარელის კულტურის სახლში ფეკალური მასები ცენტრალურ საკანალიზაციო
მილშია გაჭედილი. ამის შესახებ qartli.ge-ს მერიის ეკონომიკური
სამსახურის უფროსმა ალექსი ჯოჯიშვილმა განუცხადა.
მისი თქმით, მილი, სავარაუდოდ, არასწორადაა დამონტაჟებული. ჯოჯიშვილის განცხადებით, პრობლემები სხვა ადგილებშიცაა.
"დაზიანებულია საპირფარეშოების მილებიც. ცენტრალურ საკანალიზაციო მილში სავარაუდოდ გაჭედილია ფეკალიები და ვეღარ ატარებს, უნდა ამოცვალონ მილი. ასევე დაზიანებული და ამოსაცვლელია ტექნიკური წყლის მილი. ხელსაბანებიც დამტვრეულია, სტუმრებმა დააზიანეს, რადგან საპირფარეშოები გარეთ არის" - ამბობს ქარელის მუნიციპალიტეტის ეკონომიკური განვითარების სამსახურის უფროსი ალექსი ჯოჯიშვილი შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრთან.
ჯოჯიშვილმა qartli.ge-სთან დაადასტურა, რომ კულტურის სახლის გარე საპირფარეშოები 2015 წელს გაკეთდა.
ის, რომ ქარელის კულტურის სახლის სარეაბილიტაციო სამუშაოები 2015 წელს უხარისხოდ შესრულდა, სახელმწიფო აუდიტის დასკვნაშიც წერია.
"აუდიტის ჯგუფის დათვალიერებით გამოვლინდა, რომ კულტურის სახლის აივანზე მეტლახი აყრილია, რამდენიმე ადგილზე სახურავიდან და აივნიდან წყალი ჩამოვიდა, რის გამოც დაზიანდა ჭერი და კედლები. ასევე, საპირფარეშოში კაფელი დაზიანებულია და სხვა. მუნიციპალიტეტმა რამდენჯერმე მიმართა მიმწოდებელს დაზიანებების აღმოსაფხვრელად. მიმწოდებელმა ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები. საგარანტიო ვადის გასვლის შემდგომ ობიექტზე დაზიანებული ადგილები კვლავ წარმოიშვა. აღნიშნული პრობლემის მოსაგვარებლად მუნიციპალიტეტს არ გაუტარებია შესაბამისი ღონისძიებები. " - აღნიშნულია დასკვნაში.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა ქარელის მუნიციპალიტეტს კულტურის სახლთან დაკავშირებით რეკომენდაციებითაც მიმართა.
"მუნიციპალიტეტის გამგეობამ დანერგოს კონტროლის სისტემა, რომელიც უზრუნველყოფს შესრულებული სამუშაოების ჩაბარებას ხელშეკრულების პირობებით განსაზღვრული ხარისხის შესაბამისად; რეგულარულად განახორციელოს შესყიდული სამშენებლო ობიექტების მდგომარეობის მონიტორინგი და ხარვეზების გამოვლენის შემთხვევაში გაატაროს სათანადო ღონისძიებები არსებული ნაკლოვანებების დროულად აღმოფხვრის მიზნით. აღნიშნული ხელს შეუწყობს შესყიდული ობიექტების გამართულ ფუნქციონირებას და მოსახლეობისთვის ინფრასტრუქტურული პროექტების მიწოდებას ხარვეზების გარეშე" - აღნიშნულია რეკომენდაციებში.
ქარელის მუნიციპალიტეტის აუდიტორული კვლევა 2017 წელს გამოქვეყნდა.
ამჟამად, ქარელის კულტურის სახლის წყლის და საკანალიზაციო გაყვანილობის აღდგენის სამუშაოებისთვის მუნიციპალიტეტმა ტენდერი გამოაცხადა, რომლის ღირებულება 5 395 ლარია. კულტურის სახლის სრული რეაბილიტაცია 2015 წელს ჩატარდა, რაზეც 963 000 ლარი დაიხარჯა.
მისი თქმით, მილი, სავარაუდოდ, არასწორადაა დამონტაჟებული. ჯოჯიშვილის განცხადებით, პრობლემები სხვა ადგილებშიცაა.
"დაზიანებულია საპირფარეშოების მილებიც. ცენტრალურ საკანალიზაციო მილში სავარაუდოდ გაჭედილია ფეკალიები და ვეღარ ატარებს, უნდა ამოცვალონ მილი. ასევე დაზიანებული და ამოსაცვლელია ტექნიკური წყლის მილი. ხელსაბანებიც დამტვრეულია, სტუმრებმა დააზიანეს, რადგან საპირფარეშოები გარეთ არის" - ამბობს ქარელის მუნიციპალიტეტის ეკონომიკური განვითარების სამსახურის უფროსი ალექსი ჯოჯიშვილი შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრთან.
ჯოჯიშვილმა qartli.ge-სთან დაადასტურა, რომ კულტურის სახლის გარე საპირფარეშოები 2015 წელს გაკეთდა.
ის, რომ ქარელის კულტურის სახლის სარეაბილიტაციო სამუშაოები 2015 წელს უხარისხოდ შესრულდა, სახელმწიფო აუდიტის დასკვნაშიც წერია.
"აუდიტის ჯგუფის დათვალიერებით გამოვლინდა, რომ კულტურის სახლის აივანზე მეტლახი აყრილია, რამდენიმე ადგილზე სახურავიდან და აივნიდან წყალი ჩამოვიდა, რის გამოც დაზიანდა ჭერი და კედლები. ასევე, საპირფარეშოში კაფელი დაზიანებულია და სხვა. მუნიციპალიტეტმა რამდენჯერმე მიმართა მიმწოდებელს დაზიანებების აღმოსაფხვრელად. მიმწოდებელმა ჩაატარა სარემონტო სამუშაოები. საგარანტიო ვადის გასვლის შემდგომ ობიექტზე დაზიანებული ადგილები კვლავ წარმოიშვა. აღნიშნული პრობლემის მოსაგვარებლად მუნიციპალიტეტს არ გაუტარებია შესაბამისი ღონისძიებები. " - აღნიშნულია დასკვნაში.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა ქარელის მუნიციპალიტეტს კულტურის სახლთან დაკავშირებით რეკომენდაციებითაც მიმართა.
"მუნიციპალიტეტის გამგეობამ დანერგოს კონტროლის სისტემა, რომელიც უზრუნველყოფს შესრულებული სამუშაოების ჩაბარებას ხელშეკრულების პირობებით განსაზღვრული ხარისხის შესაბამისად; რეგულარულად განახორციელოს შესყიდული სამშენებლო ობიექტების მდგომარეობის მონიტორინგი და ხარვეზების გამოვლენის შემთხვევაში გაატაროს სათანადო ღონისძიებები არსებული ნაკლოვანებების დროულად აღმოფხვრის მიზნით. აღნიშნული ხელს შეუწყობს შესყიდული ობიექტების გამართულ ფუნქციონირებას და მოსახლეობისთვის ინფრასტრუქტურული პროექტების მიწოდებას ხარვეზების გარეშე" - აღნიშნულია რეკომენდაციებში.
ქარელის მუნიციპალიტეტის აუდიტორული კვლევა 2017 წელს გამოქვეყნდა.
ამჟამად, ქარელის კულტურის სახლის წყლის და საკანალიზაციო გაყვანილობის აღდგენის სამუშაოებისთვის მუნიციპალიტეტმა ტენდერი გამოაცხადა, რომლის ღირებულება 5 395 ლარია. კულტურის სახლის სრული რეაბილიტაცია 2015 წელს ჩატარდა, რაზეც 963 000 ლარი დაიხარჯა.
ამავე კატეგორიაში
ღამით კი შიდა ქართლში შესაძლოა -5, -7 გრადუსამდე დაეცეს.
25 ივლისს, ქ. თბილისში მდებარე ავტოსადგურის ტერიტორიაზე, ,,მედია
მონიტორინგის" ჟურნალისტისა და ოპერატორის
შეთავაზება ვრცელდება თითქმის მთელ სამოდელო რიგზე, ამავდროულად მომხმარებელი
გორის მერიის ჯანდაცვის სამსახურის ცნობით,
ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ საქართველოს პარლამენტი ახალი წევრების უფლებამოსილებას ცნობს,
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები