რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
გორში 25 ახალი ავტობუსი უკვე ავტოსადგომზეა
გორისთვის განკუთვნილი ახალი ავტობუსები უკვე ავტოსადგომზეა.
ავტოსადგომი ახალი ბაზრის მიმდებარე ტერიტორიაზეა განთავსებული.
სულ ქალაქისთვის 30 ავტობუსია გათვალისწინებული. ქონება ააიპ ,,გორის მუნიციპალიტეტის ავტოსატრანსპორტო კომპანიამ" ჩაიბარა.
კომპანიის დირექტორი ზურაბ ჯირკველიშვილი აცხადებს, რომ სავარაუდოდ ახალი ტრანსპორტი თებერვლიდან დაიწყებს მუშაობას. მანამდე, კომპანიას ტექნიკური ხასიათის სამუშაოები აქვს ჩასატერებელი, როგორიცაა სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევა, თანხის გადახდის ელექტრონული აპარატების დამონტაჟება და ა.შ. მძღოლს ფულთან შეხება არ ექნება. ტრანსპორტის ამუშავება ასევე დამოკიდებული იქნება კორონავირუსთან დაკავშირებით, არსებულ მდგომარეობასთან.
მარშრუტების რაოდენობა, მოძრაობის ინტენსივობა და ზოგადად გრაფიკი მობილური იქნება. წინასწარი ინფორმაციით, ზაფხულის რეჟიმში ავტობუსები დილის 7 საათიდან 11 საათამდე, ხოლო ზამთრის რეჟიმში დილის 7 საათიდან საღამოს 7-8 საათამდე იმოძრავებს.
დაგეგმილია, რომ ავტობუსებმა იმოძრაოს 15 წუთის ინტერვალით, თუმცა, როგორც ჯირკველიშვილი განმარტავს, ნებისმიერი ცვლილება ან მასთან დაკავშირებული რაიმე გადაწყვეტილება მგზავრთა ინტერესების გათვალისწინებით იქნება შემუშავებული.
მგზავრობის ფასი არ შეიცვლება და იქნება 50 თეთრი. ხოლო მერიას შესაძლებლობა ექნება სოციალური პროგრამები განახორციელოს.
დიზელის ძრავზე მომუშავე Euro 6 ემისიის სტანდარტის ავტობუსები გორის მუნიციპალიტეტის მერიასთან არსებულ ტრანსპორტის სააგენტოს გადაეცემა. მერიამ მუნიციპალური ტრანსპორტის მოძრაობის განრიგი უკვე შეადგინა და დასამტკიცებლად საკრებულოს წარუდგინა.ავტობუსები ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) მხარდაჭერით იყიდეს.
სულ ქალაქისთვის 30 ავტობუსია გათვალისწინებული. ქონება ააიპ ,,გორის მუნიციპალიტეტის ავტოსატრანსპორტო კომპანიამ" ჩაიბარა.
კომპანიის დირექტორი ზურაბ ჯირკველიშვილი აცხადებს, რომ სავარაუდოდ ახალი ტრანსპორტი თებერვლიდან დაიწყებს მუშაობას. მანამდე, კომპანიას ტექნიკური ხასიათის სამუშაოები აქვს ჩასატერებელი, როგორიცაა სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევა, თანხის გადახდის ელექტრონული აპარატების დამონტაჟება და ა.შ. მძღოლს ფულთან შეხება არ ექნება. ტრანსპორტის ამუშავება ასევე დამოკიდებული იქნება კორონავირუსთან დაკავშირებით, არსებულ მდგომარეობასთან.
მარშრუტების რაოდენობა, მოძრაობის ინტენსივობა და ზოგადად გრაფიკი მობილური იქნება. წინასწარი ინფორმაციით, ზაფხულის რეჟიმში ავტობუსები დილის 7 საათიდან 11 საათამდე, ხოლო ზამთრის რეჟიმში დილის 7 საათიდან საღამოს 7-8 საათამდე იმოძრავებს.
დაგეგმილია, რომ ავტობუსებმა იმოძრაოს 15 წუთის ინტერვალით, თუმცა, როგორც ჯირკველიშვილი განმარტავს, ნებისმიერი ცვლილება ან მასთან დაკავშირებული რაიმე გადაწყვეტილება მგზავრთა ინტერესების გათვალისწინებით იქნება შემუშავებული.
მგზავრობის ფასი არ შეიცვლება და იქნება 50 თეთრი. ხოლო მერიას შესაძლებლობა ექნება სოციალური პროგრამები განახორციელოს.
დიზელის ძრავზე მომუშავე Euro 6 ემისიის სტანდარტის ავტობუსები გორის მუნიციპალიტეტის მერიასთან არსებულ ტრანსპორტის სააგენტოს გადაეცემა. მერიამ მუნიციპალური ტრანსპორტის მოძრაობის განრიგი უკვე შეადგინა და დასამტკიცებლად საკრებულოს წარუდგინა.ავტობუსები ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) მხარდაჭერით იყიდეს.

ამავე კატეგორიაში

წერილში ვკითხულობთ, რომ ხეობის განვითარების გეგმაში, კერძოდ,
სტრატეგიული განვითარების შეფასების დოკუმენტში,

ამავე წერილით ვიგებთ, რომ უფრო ადრე, 2024 წლის თებერვალში, კასპის მაგისტრი მოსამართლის

საფრანგეთში მცხოვრები ქართველი ექიმი, რევაზ ბოჭორიშვილი

საწარმოს გათვლებით, სპირტის წარმოება 1 მლნ ლიტრამდე გაიზრდება.

ამჟამად, ევროცემენტის წარმადობა წელიწადში 86 400 ტონაა.
ვიდეორეპორტაჟი
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
ხაშურში ამ სოფლის მცხოვრებლებს ცედნელებს უწოდებენ, მაგალითად, თუ
ვინმეზე იტყვიან,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები