რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
„გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრმა“ 2014 წლის 2 აგვისტოდან 2016 წლის 1 იანვრამდე პერიდში, ორგანიზაციის საქმიანობის ფიფანსური ანგარიშის შესახებ ინფორმაცია წარმოადგინა.
ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“ 2014 წლის ბიუჯეტი, საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების შესასრულებლად დამტკიცდა 125000 ლარით, საიდანაც ხარჯები მუხლობრივი ეკონომიკური კლასიფიკაციით განისაზღვრა შემდეგნაირად:
1. შრომის ანაზღაურების მუხლი - 92400 ლარი (15 საშტატო ერთეულზე)
2. მუხლი საქონელი და მომსახურება - 32600 ლარი, რაც თავის მხრივ შემდეგნაირად გადანაწილდა:
- შტატგარეშე მომუშავეთა ( 5 შტატგარეშე, მ.შ. 1 - სეზონური) შრომის ანაზღაურება - 12480 ლარი;
- მივლინება ქვეყნის შიგნით - 606 ლარი;
- ოფისის ხარჯი - 7954 ლარი;
- ტრანსპორტის ექსპლუატაციისა და მოვლა
-შენახვის ხარჯი - 3160 ლარი;
- ცხოვრების ჯანსაღი წესის ღონისძიებების გატარების მიზნით - 6200 ლარი.
2014 წლის 1 აგვისტოდან 2015 წლის 1 იანვრამდე, მიზნობრივი ტრანსფერის სახით, ზემოთაღნიშნული პროგრამების შესრულების მიზნით, ბიუჯეტიდან მიღებული იყო 53000 ლარი, საიდანაც შრომის ანაზღაურების მუხლიდან თანამდებობრივი სარგოს სახით გაიცა 37710 ლარი, ხოლო მუხლში საქონელი და მომსახურება ხაჯმა შეადგინა 10231 ლარი.
2015 წლის 1 იანვრის მდგომარეობით, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“- საბანკო ანგარიშზე
არსებული ნაშთი აისახა 750 ლარის ოდენობით, ჯანდაცვის ცენტრის სახაზინო ანგარიშზე.
საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების მომსახურების მიზნით, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“ 2015 წლის ბიუჯეტი (მიზნობრივი ტრანსფერი) განისაზღვრა 125000 ლარით 15 საშტატო და 5 შტატგარეშე (მ.შ. 1 - სეზონური) ერთეულით.
2015 წლის დაზუსტებული გეგმის მიხედვით, შრომის ანაზღაურების მუხლიდან, თანამდებობრივი სარგოს სახით გაიცა 90918 ლარი, ხოლო თანამშრომელთა მატერიალური წახალისების მიზნით, პრემიის სახით - 3040 ლარი.
საქონელი და მომსახურების მუხლიდან გაწეული ოფისის ხარჯი, შეადგენს 8897 ლარს.
შტატგარეშე მომუშავეთა ანაზღაურებაზე გაიხარჯა 15637 ლარი.
ქვეყნის შიგნით მივლინებაზე - 516 ლარი.
ავტომანქანის ექსპლუატაციასა და მოვლა შენახვაზე - 2767 ლარი.
2015 წელს, სოციალური დახმარების მუხლიდან გაცემულია 1592 ლარი, ხოლო სხვა დანარჩენ საქომელსა და მომსახურებაზე ხარჯი შეადგენს 689 ლარს.
არაფინანსური აქტივების (კაპიტალური ხარჯი) მუხლიდან გაწეული საკასო ხარჯი შეადგემს 798 ლარს.
2015 წელს, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრისთვის“, გეგმით დამტკიცებული (მიზნობრივი ტრანსფერი) 125 000 ლარიდან, საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების მომსახურების მიზნით, სულ გაიხარჯა 124 854 ლარი.
მერიის ჯანდაცვის ცენტრმა ფინანსური ანგარიში წარმოადგინა
„გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრმა“ 2014 წლის 2 აგვისტოდან 2016 წლის 1 იანვრამდე პერიდში, ორგანიზაციის საქმიანობის ფიფანსური ანგარიშის შესახებ ინფორმაცია წარმოადგინა.
ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“ 2014 წლის ბიუჯეტი, საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების შესასრულებლად დამტკიცდა 125000 ლარით, საიდანაც ხარჯები მუხლობრივი ეკონომიკური კლასიფიკაციით განისაზღვრა შემდეგნაირად:
1. შრომის ანაზღაურების მუხლი - 92400 ლარი (15 საშტატო ერთეულზე)
2. მუხლი საქონელი და მომსახურება - 32600 ლარი, რაც თავის მხრივ შემდეგნაირად გადანაწილდა:
- შტატგარეშე მომუშავეთა ( 5 შტატგარეშე, მ.შ. 1 - სეზონური) შრომის ანაზღაურება - 12480 ლარი;
- მივლინება ქვეყნის შიგნით - 606 ლარი;
- ოფისის ხარჯი - 7954 ლარი;
- ტრანსპორტის ექსპლუატაციისა და მოვლა
-შენახვის ხარჯი - 3160 ლარი;
- ცხოვრების ჯანსაღი წესის ღონისძიებების გატარების მიზნით - 6200 ლარი.
2014 წლის 1 აგვისტოდან 2015 წლის 1 იანვრამდე, მიზნობრივი ტრანსფერის სახით, ზემოთაღნიშნული პროგრამების შესრულების მიზნით, ბიუჯეტიდან მიღებული იყო 53000 ლარი, საიდანაც შრომის ანაზღაურების მუხლიდან თანამდებობრივი სარგოს სახით გაიცა 37710 ლარი, ხოლო მუხლში საქონელი და მომსახურება ხაჯმა შეადგინა 10231 ლარი.
2015 წლის 1 იანვრის მდგომარეობით, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“- საბანკო ანგარიშზე
არსებული ნაშთი აისახა 750 ლარის ოდენობით, ჯანდაცვის ცენტრის სახაზინო ანგარიშზე.
საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების მომსახურების მიზნით, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის“ 2015 წლის ბიუჯეტი (მიზნობრივი ტრანსფერი) განისაზღვრა 125000 ლარით 15 საშტატო და 5 შტატგარეშე (მ.შ. 1 - სეზონური) ერთეულით.
2015 წლის დაზუსტებული გეგმის მიხედვით, შრომის ანაზღაურების მუხლიდან, თანამდებობრივი სარგოს სახით გაიცა 90918 ლარი, ხოლო თანამშრომელთა მატერიალური წახალისების მიზნით, პრემიის სახით - 3040 ლარი.
საქონელი და მომსახურების მუხლიდან გაწეული ოფისის ხარჯი, შეადგენს 8897 ლარს.
შტატგარეშე მომუშავეთა ანაზღაურებაზე გაიხარჯა 15637 ლარი.
ქვეყნის შიგნით მივლინებაზე - 516 ლარი.
ავტომანქანის ექსპლუატაციასა და მოვლა შენახვაზე - 2767 ლარი.
2015 წელს, სოციალური დახმარების მუხლიდან გაცემულია 1592 ლარი, ხოლო სხვა დანარჩენ საქომელსა და მომსახურებაზე ხარჯი შეადგენს 689 ლარს.
არაფინანსური აქტივების (კაპიტალური ხარჯი) მუხლიდან გაწეული საკასო ხარჯი შეადგემს 798 ლარს.
2015 წელს, ა(ა)იპ „გორის მუნიციპალიტეტის მერიის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრისთვის“, გეგმით დამტკიცებული (მიზნობრივი ტრანსფერი) 125 000 ლარიდან, საზოგადოებრივი ჯანდაცვის პროგრამების მომსახურების მიზნით, სულ გაიხარჯა 124 854 ლარი.
ამავე კატეგორიაში
"შავ პარასკევს", 29 ნოემბერს, თიბისი ყველა მომხმარებელს
საჩივრის მიხედვით, ქარელის მერია არ ასრულებს შესყიდვების სააგენტოს მიერ გაცემულ რეკომენდაციებს.
საკრებულოს მიერ დამტკიცებული დოკუმენტის მიხედვით, 2029 წლამდე, ტანის ხეობაში
ღამის ულამაზესი პეიზაჟი იხატება, როცა მწერლის თვალით უყურებ " ბნელ
სივრცეში " როგორ " ირწევიან ღრუბლები,"
დოკუმენტის სახელწოდებაა ,,ატენის ხეობის და მიმდებარე ტერიტორიების სივრცის დაგეგმარება''.
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები