რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
როგორ აღმოჩნდა Tesla დეზერტირების ბაზარში?
დღეს დილით, 10:00 საათზე დეზერტირების ბაზარში გირლანდებით მორთული
Tesla გამოჩნდა. მანქანა აგროპროდუქტებითაა დატვირთული და გამვლელები
ფერმერისგან კიტრს, პომიდორს, სტაფილოს, წიწაკასა თუ სხვა პროდუქტებს
პირდაპირ Tesla-ს საბარგულიდან ყიდულობენ.
„წარმოებულია აგროსფეროსთან ერთად“ – ასეთი წარწერაა იქვე მდგარ ბანერზე, რაც იმას ნიშნავს, რომ ამ არასტანდარტული სანახაობის ინიციატორი „აგროსფეროა“, კომპანია, რომელიც ქართველ ფერმერებს სასოფლო-სამეურნეო ინოვაციური ტექნიკითა და მეურნეობისთვის საჭირო სხვა პროდუქტებით უზრუნველყოფს.
იდეა კრეატიულ სააგენტო „ლივინგსტონს“ ეკუთვნის – მან გადაწყვიტა, ერთი შეხედვით, შეუთავსებელი დეზერტირების ბაზარი, სოფლის მეურნეობის პროდუქტები და Tesla-ს ავტომობილი ერთმანეთთან დაეკავშირებინა. გზავნილი კი ასეთია – თანამედროვე ფერმერობა დღეს ტექნოლოგიების გარეშე წარმოუდგენელია და სოფლის მეურნეობაში არც Tesla-ს მსგავსი ინოვაციური პროდუქტია გასაკვირი, როცა ზურგს „აგროსფერო“ გიმაგრებს.
მართლაც, „აგროსფერო“ უკვე 18 წელია რეგიონში პარტნიორ ფერმერებს ახალი ტექნოლოგიების დანერგვაში ეხმარება და საქართველოს განვითარებულ აგრარულ ქვეყნად ჩამოყალიბებას ემსახურება. ის ფერმერებს, მაქსიმალური შედეგის მისაღებად, არა მხოლოდ პროდუქციით უზრუნველყოფს, არამედ უწევს აგრო-კონსულტაციას, უზიარებს ცოდნასა და გამოცდილებას.
„სწორედ ჩვენი პარტნიორი ფერმერები ქმნიან ქვეყანაში ძირითად აგროპროდუქციას, რადგან იყენებენ მცენარეთა დაცვის თანამედროვე საშუალებებს, მაღალტექნოლოგიურ მინერალურ სასუქებს, ინოვაციურ სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკას, სარწყავ სისტემებსა თუ დაავადებათა მონიტორინგის დანადგარებს,“ – ამბობს „აგროსფეროს“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი, აკაკი ტოროტაძე.
წარმოების ახალი მეთოდები ფერმერებს არა მხოლოდ შრომას უმსუბუქებს, არამედ გაცილებით დიდი რაოდენობის, ხარისხიანი და ჯანსაღი პროდუქტების წარმოების შესაძლებლობას აძლევს.
„ჩვენი მიზანია თანამედროვე ფერმერობის შესახებ უფრო მეტ ადამიანს გავაგებინოთ, გავაცნოთ ჩვენი პარტნიორი ფერმერები და მოვუყვეთ მათი წარმატებული საქმიანობის შესახებ. იგეგმება საინტერესო პროექტები, რომლებიც ძალიან მალე გახდება საზოგადოდ ცნობილი“, – ამბობს აკაკი ტოროტაძე.
გამოდის, რომ Tesla-ს დეზერტირების ბაზარში გამოჩენა ხანგრძლივი კამპანიის მხოლოდ დასაწყისია და „აგროსფეროსგან“ უფრო მეტ საინტერესო აქტივობას უნდა ველოდოთ.
მანამდე კი, ჯერ კიდევ გაქვთ დრო, ეწვიოთ დეზერტირების ბაზარს და „აგროსფეროსთან“ ერთად წარმოებული პროდუქცია პირდაპირ Tesla-ს საბარგულიდან შეიძინოთ.
„წარმოებულია აგროსფეროსთან ერთად“ – ასეთი წარწერაა იქვე მდგარ ბანერზე, რაც იმას ნიშნავს, რომ ამ არასტანდარტული სანახაობის ინიციატორი „აგროსფეროა“, კომპანია, რომელიც ქართველ ფერმერებს სასოფლო-სამეურნეო ინოვაციური ტექნიკითა და მეურნეობისთვის საჭირო სხვა პროდუქტებით უზრუნველყოფს.
რატომ გამოჩნდა დეზერტირების ბაზარში
Tesla?
იდეა კრეატიულ სააგენტო „ლივინგსტონს“ ეკუთვნის – მან გადაწყვიტა, ერთი შეხედვით, შეუთავსებელი დეზერტირების ბაზარი, სოფლის მეურნეობის პროდუქტები და Tesla-ს ავტომობილი ერთმანეთთან დაეკავშირებინა. გზავნილი კი ასეთია – თანამედროვე ფერმერობა დღეს ტექნოლოგიების გარეშე წარმოუდგენელია და სოფლის მეურნეობაში არც Tesla-ს მსგავსი ინოვაციური პროდუქტია გასაკვირი, როცა ზურგს „აგროსფერო“ გიმაგრებს.
მართლაც, „აგროსფერო“ უკვე 18 წელია რეგიონში პარტნიორ ფერმერებს ახალი ტექნოლოგიების დანერგვაში ეხმარება და საქართველოს განვითარებულ აგრარულ ქვეყნად ჩამოყალიბებას ემსახურება. ის ფერმერებს, მაქსიმალური შედეგის მისაღებად, არა მხოლოდ პროდუქციით უზრუნველყოფს, არამედ უწევს აგრო-კონსულტაციას, უზიარებს ცოდნასა და გამოცდილებას.
„სწორედ ჩვენი პარტნიორი ფერმერები ქმნიან ქვეყანაში ძირითად აგროპროდუქციას, რადგან იყენებენ მცენარეთა დაცვის თანამედროვე საშუალებებს, მაღალტექნოლოგიურ მინერალურ სასუქებს, ინოვაციურ სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკას, სარწყავ სისტემებსა თუ დაავადებათა მონიტორინგის დანადგარებს,“ – ამბობს „აგროსფეროს“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი, აკაკი ტოროტაძე.
წარმოების ახალი მეთოდები ფერმერებს არა მხოლოდ შრომას უმსუბუქებს, არამედ გაცილებით დიდი რაოდენობის, ხარისხიანი და ჯანსაღი პროდუქტების წარმოების შესაძლებლობას აძლევს.
„ჩვენი მიზანია თანამედროვე ფერმერობის შესახებ უფრო მეტ ადამიანს გავაგებინოთ, გავაცნოთ ჩვენი პარტნიორი ფერმერები და მოვუყვეთ მათი წარმატებული საქმიანობის შესახებ. იგეგმება საინტერესო პროექტები, რომლებიც ძალიან მალე გახდება საზოგადოდ ცნობილი“, – ამბობს აკაკი ტოროტაძე.
გამოდის, რომ Tesla-ს დეზერტირების ბაზარში გამოჩენა ხანგრძლივი კამპანიის მხოლოდ დასაწყისია და „აგროსფეროსგან“ უფრო მეტ საინტერესო აქტივობას უნდა ველოდოთ.
მანამდე კი, ჯერ კიდევ გაქვთ დრო, ეწვიოთ დეზერტირების ბაზარს და „აგროსფეროსთან“ ერთად წარმოებული პროდუქცია პირდაპირ Tesla-ს საბარგულიდან შეიძინოთ.
ამავე კატეგორიაში
დაიღუპა მამა-შვილი: 50 წლამდე ასაკის მამაკაცი და მისი ვაჟი
"შავ პარასკევს", 29 ნოემბერს, თიბისი ყველა მომხმარებელს
საჩივრის მიხედვით, ქარელის მერია არ ასრულებს შესყიდვების სააგენტოს მიერ გაცემულ რეკომენდაციებს.
საკრებულოს მიერ დამტკიცებული დოკუმენტის მიხედვით, 2029 წლამდე, ტანის ხეობაში
ღამის ულამაზესი პეიზაჟი იხატება, როცა მწერლის თვალით უყურებ " ბნელ
სივრცეში " როგორ " ირწევიან ღრუბლები,"
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები