ახალი ამბები
გორის ოლქის 15 უბანზე ბათილ ბიულეტენებს ხელახლა დათვლიან
გორის ოლქის თხუთმეტ უბანზე შესაძლოა ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა
გადაითვალონ. ამის შესახებ გადაწყვეტილება გორის სასამართლოს
მოსამართლე ნინო გერგაულმა დღეს მიიღო.
მოთხოვნა სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენელმა დააყენა. საჩივრის მიხედვით, მოთხოვნილი იყო, რომ გადათვლილიყო როგორც ბათილი, ასევე ნამდვილი ბიულეტენების რაოდენობა. მოსამართლე მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლას დათანხმდა.
სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენლის ცნობით, აღნიშნულ უბნებზე, სადაც ბათილი ბიულეტენები გადაითვლება, წინასწარი შედეგების ქვითარში ასახული მონაცემები არ ემთხვევა შემაჯამებელ ოქმში ასახულ მონაცემებს, რაც ძირითადად ბათილ ბიულეტენების რაოდენობაში გამოიხატება.
მაგალითად, 49-ე უბანზე, წინასწარი შედეგების ქვითარში აღნიშნულია, რომ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა შეადგეს 12-ს. შემაჯამებელ ოქმში კი აღნიშნულია, რომ მათი რაოდენობა 6-ია.
თავის მხრივ, შემაჯამებელ ოქმებზეც ბევრი კითხვის ნიშანი გაჩნდა, როდესაც ისინი ცესკოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მაგალითად, ,,ქართლის ამბები'' წერდა, რომ შემაჯამებელ ოქმებში ბალანსი არ იყო დაცული. საოლქო კომისიაში საჩივრების განხილვისას დადასტურდა, რომ კომისიის თავმჯდომარეებმა და მდივნებმა მონაცემები არასწორად მიუთითეს.
მაგალითაც, კარალეთის 48-ე უბანზე აღმოჩნდა, რომ გახარიას პარტიას ნაცვლად 8 ხმისა, უნდა ჰქონოდა 48 ხმა. ასევე, ხურვალეთის უბანზე ,,ქართულ ოცნებას'' აკლდა 10 ხმა.
ამ და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით, სადამკვირვებლო ორგანიზაცია ითხოვდა, რომ თხუთმეტ უბანზე შედეგები ხელახლა გადაითვალონ.
სასამართლომ მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლის მოთხოვნა დააკმაყოფილა. გადაწყვეტილება საოლქო კომისიამ სააპელაციო სასამართლოში გაასაჩივრა.
მოთხოვნა სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენელმა დააყენა. საჩივრის მიხედვით, მოთხოვნილი იყო, რომ გადათვლილიყო როგორც ბათილი, ასევე ნამდვილი ბიულეტენების რაოდენობა. მოსამართლე მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლას დათანხმდა.
სამართლიანი არჩევნების წარმომადგენლის ცნობით, აღნიშნულ უბნებზე, სადაც ბათილი ბიულეტენები გადაითვლება, წინასწარი შედეგების ქვითარში ასახული მონაცემები არ ემთხვევა შემაჯამებელ ოქმში ასახულ მონაცემებს, რაც ძირითადად ბათილ ბიულეტენების რაოდენობაში გამოიხატება.
მაგალითად, 49-ე უბანზე, წინასწარი შედეგების ქვითარში აღნიშნულია, რომ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობა შეადგეს 12-ს. შემაჯამებელ ოქმში კი აღნიშნულია, რომ მათი რაოდენობა 6-ია.
თავის მხრივ, შემაჯამებელ ოქმებზეც ბევრი კითხვის ნიშანი გაჩნდა, როდესაც ისინი ცესკოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მაგალითად, ,,ქართლის ამბები'' წერდა, რომ შემაჯამებელ ოქმებში ბალანსი არ იყო დაცული. საოლქო კომისიაში საჩივრების განხილვისას დადასტურდა, რომ კომისიის თავმჯდომარეებმა და მდივნებმა მონაცემები არასწორად მიუთითეს.
მაგალითაც, კარალეთის 48-ე უბანზე აღმოჩნდა, რომ გახარიას პარტიას ნაცვლად 8 ხმისა, უნდა ჰქონოდა 48 ხმა. ასევე, ხურვალეთის უბანზე ,,ქართულ ოცნებას'' აკლდა 10 ხმა.
ამ და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით, სადამკვირვებლო ორგანიზაცია ითხოვდა, რომ თხუთმეტ უბანზე შედეგები ხელახლა გადაითვალონ.
სასამართლომ მხოლოდ ბათილი ბიულეტენების რაოდენობის გადათვლის მოთხოვნა დააკმაყოფილა. გადაწყვეტილება საოლქო კომისიამ სააპელაციო სასამართლოში გაასაჩივრა.
ამავე კატეგორიაში

ჯემალ წიკლაურმა 2004 წლის მოვლენები გაიხსნა, როდესაც ის ქონების
ჩამორთმევის მიზნით,

უარის მიზეზად საჯარო რეესტრმა საპროექტი დოკუმენტაციის
წარმოუდგენლობა დაასახელა.

"გამოძიების მასალების მიხედვით, იკვეთება, რომ საქართველოს შინაგან
საქმეთა სამინისტროს თანამშრომლების მხრიდან მოქალაქეების მიმართ

განაჩენები საბოლოოა და გადახედვას აღარ ექვემდებარება. სასამართლომ გამართლებულ პირებს, როგორც უკანონო პატიმრებს,

,,ჯერ ისედაც რა მოსავალი მოგვყავს, სულ ანადგურებენ ნაკვეთებს''
ვიდეორეპორტაჟი
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
ხაშურში ამ სოფლის მცხოვრებლებს ცედნელებს უწოდებენ, მაგალითად, თუ
ვინმეზე იტყვიან,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები