რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
პანტიანელებს მავთულხლართები ნათესავებთან აშორებს
სოფელ პანტიანში ამჟამად 40-მდე ოჯახი ცხოვრობს.
კომუნისტების პერიოდში კომლთა რაოდენობა აქ 80-ს აღწევდა.
ქართულ-ოსური კონფლიქტის დაწყების პირველივე წლებიდან რამდენიმე ოჯახი საცხოვრებლად ჩრდილოეთ ოსეთში წავიდა.
70 წლის სოფრომ ჩარაშვილი იხსენებს, რომ მისი ოჯახი პანტიანის დასახლებაში, სხვებთან ერთად, კომუნისტების პერიოდში დაასახლეს და კოლმეურნეობაში ჩართეს.
,,პანტიანიც მას შემდეგ დაარქვეს. მე ბავშვი ვიყავი, როცა აქ დავსახლდით. ქვემო ჭალის მეურნეობასთან გაგვაერთიანეს და დიდი კოლმეურნეობა გაკეთდა." - იხსენებს სოფრომ ჩარაშვილი.
მისი თქმით, მამა-პაპა სხვილოს ციხის ჩრდილოეთით მდებარე მთიან სოფელ ორხევში ცხოვრობდა. ეს სოფელი ახლაც არსებობს.
პანტიანის ჩრდილოეთით მდებარეობს სოფელი მონასტერი, სადაც პანტიანელ ანო ბიგანიშვილს ახლონათესავები ჰყავს. სოფელ მონასტერთანაც, ამჟამად, მავთულხლართებია გამბული.
,,მიმოსვლა ომამდე გვქონდა. ტრანსპორტიც დადიოდა. თუ რამე გვჭირდებოდა, იქ მივდიოდით. ისინიც ჩამოდიოდნენ. მე მაგალითად გოჭები იქიდან მომყავდა ხოლმე" - ამბობს ანო ბიგანიშვილი.
ადგილობრივებს მავთულხლართების მიღმა დარჩენილ ახლობლებთან ურთიერთობა, მხოლოდ, მობილური ტელეფონის საშუალებით აქვთ. ახალგაზრდების დიდი ნაწილი მათ ჩრდილოეთ ოსეთში ნახვას აგრძელებენ.
კომუნისტების პერიოდში კომლთა რაოდენობა აქ 80-ს აღწევდა.
ქართულ-ოსური კონფლიქტის დაწყების პირველივე წლებიდან რამდენიმე ოჯახი საცხოვრებლად ჩრდილოეთ ოსეთში წავიდა.
70 წლის სოფრომ ჩარაშვილი იხსენებს, რომ მისი ოჯახი პანტიანის დასახლებაში, სხვებთან ერთად, კომუნისტების პერიოდში დაასახლეს და კოლმეურნეობაში ჩართეს.
,,პანტიანიც მას შემდეგ დაარქვეს. მე ბავშვი ვიყავი, როცა აქ დავსახლდით. ქვემო ჭალის მეურნეობასთან გაგვაერთიანეს და დიდი კოლმეურნეობა გაკეთდა." - იხსენებს სოფრომ ჩარაშვილი.
მისი თქმით, მამა-პაპა სხვილოს ციხის ჩრდილოეთით მდებარე მთიან სოფელ ორხევში ცხოვრობდა. ეს სოფელი ახლაც არსებობს.
პანტიანის ჩრდილოეთით მდებარეობს სოფელი მონასტერი, სადაც პანტიანელ ანო ბიგანიშვილს ახლონათესავები ჰყავს. სოფელ მონასტერთანაც, ამჟამად, მავთულხლართებია გამბული.
,,მიმოსვლა ომამდე გვქონდა. ტრანსპორტიც დადიოდა. თუ რამე გვჭირდებოდა, იქ მივდიოდით. ისინიც ჩამოდიოდნენ. მე მაგალითად გოჭები იქიდან მომყავდა ხოლმე" - ამბობს ანო ბიგანიშვილი.
ადგილობრივებს მავთულხლართების მიღმა დარჩენილ ახლობლებთან ურთიერთობა, მხოლოდ, მობილური ტელეფონის საშუალებით აქვთ. ახალგაზრდების დიდი ნაწილი მათ ჩრდილოეთ ოსეთში ნახვას აგრძელებენ.
ამავე კატეგორიაში

გარემოს დაცვის სამინისტროს ცნობით, ობიქეტიდან წარმოქმნილი წყლები მდინარე

ერთ-ერთი ასეთი მონაწილე დიანა გრიგორიანია. დიანა გრიგორინია ქართლის სტუდიის სტუმარია.

,,ეხ მოხდა აქ, სადაც აქციის წევრები ვიკრიბებით ყოველ საღამოს. მანქანამ ჩვენს წინ ჯერ შეანელა მოძრაობა,

ლაშა გოგნიაშვილი 2012 წელს ქარელის პოლიციის უფროსი იყო.

"დღეს, როდესაც სახელმწიფო უწყებები პარტიულ დანამატად არის ქცეული,
ადამიანების დაცვის
ვიდეორეპორტაჟი
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
ხაშურში ამ სოფლის მცხოვრებლებს ცედნელებს უწოდებენ, მაგალითად, თუ
ვინმეზე იტყვიან,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები