რედაქტორის რჩევით
გორში კომბინატის დასახლებაში სტუდენტები ერთმანეთს დაუპირისპირდნენ
შსს-ს ცნობით, გამოძიება თავისუფლების უკანონო აღკვეთის მუხლით
მიმდინარეობს.
შემთხვევა კომბინატის დასახლებაში მოხდა.
როგორც qartli.ge-მ გაარკვია, დაპირისპირება სტუდენტებს შორის მოხდა.
კერძოდ, ორი დღის წინ, ახალგაზრდებმა იჩხუბეს. დღეს კი, ერთ-ერთი ახალგაზრდა მეორე ჯგუფის წევრებმა შეამჩნიეს და მანქანაში ჩაისვეს. სალაპარაკოდ, ,,წყნარ ადგილზე" გაიყვანეს.
სხვა დეტალებს qartli.ge არკვევს.
შემთხვევა კომბინატის დასახლებაში მოხდა.
როგორც qartli.ge-მ გაარკვია, დაპირისპირება სტუდენტებს შორის მოხდა.
კერძოდ, ორი დღის წინ, ახალგაზრდებმა იჩხუბეს. დღეს კი, ერთ-ერთი ახალგაზრდა მეორე ჯგუფის წევრებმა შეამჩნიეს და მანქანაში ჩაისვეს. სალაპარაკოდ, ,,წყნარ ადგილზე" გაიყვანეს.
სხვა დეტალებს qartli.ge არკვევს.
ამავე კატეგორიაში
მსგავსი სტატიები არ მოიძებნა
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები