რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
გორელი ლუკა ჭოველიძის ესსე კონფლიქტის თემაზე ხუთეულში მოხვდა
გორის მეხუთე საჯარო სკოლის მოსწავლე ლუკა ჭოველიძე ინგლისურ ენაზე
მომზადებული ესსეების კონკურსის ხუთეულში მოხვდა.
კონკურსის ფარგლებში მოსწავლეებმა მოამზადეს მოხსენებები ინგლისურ ენაზე "ცხოვრება კონფლიქტების გარეშე".
კონკურსში მიღწეული წარმატებებისათვის ლუკა სერტიფიკატითა და პლანშეტით დააჯილდოვეს.
,,კონკურსის სახელწოდებაა ,,ცხოვრება კონფლიქტების გარეშე", აღნიშნულ კონკურსისთვის უნდა მოგვემზადებინა მომხსენება, რომელშიც საჭირო იყო გვემსჯელა რა ასოცირდება ჩვეთვის კონფლიქტი? ან თუნდაც რა არის კონფლიქტი?, უნდა მოგვეყვანა ჩვენი პირადი ან თუნდაც ოჯახის რომელიმე წევრის კონფლიქტის მაგალითები, თუმცა ეს რეალური უნდა ყოფილიყო რა თქმა უნდა. მოხსენებაში უნდა ყოფილიყო ასახული გადაჭრის გზები, თუ როგორ შეიძლება მოვაგვაროთ ის პრობლემა რომლის შესახებაც ვსაუბრობთ." - გვითხრა ლუკა ჭოველიძემ.
საკუთარ ესსეში გორელი მოსწავლე 2008 წლის კონფლიქტს შეეხო და ამ კონფლიქტის გადაჭრის გზებზეც ისაუბრა:
,,გამოსავალი ყველაფრიდანააა. ჩვენ ვართ მცველები ჩვენი ქვეყნის, საზღვრების, ტერიტორების და ჩვენ უნდა გადავწყვიტოთ ეს საკითხი მაგიდასთან დიპლომატიით და არა შეიარაღებული მოქმედებით." - აღნიშნულია ლუკას ნაშრომში.
კონკურსი 29 მარტს ტყვიავის საზოგადოებრივ ცენტრში ჩატარდა. ორგანიზატორი ბრიტანეთის საბჭო იყო, რომელიც ახორციელებს პროექტს ,,ინგლისური ენა თემისათვის". ამ პროექტს დიდი ბრიტანეთისა და ჩრდილოეთ ირლანდიის გაერთიანებული სამეფოს მთავრობის კონფლიქტების, სტაბილურობისა და უსაფრთხოების ფონდი აფინანსებს.
კონკურსის ფარგლებში მოსწავლეებმა მოამზადეს მოხსენებები ინგლისურ ენაზე "ცხოვრება კონფლიქტების გარეშე".
კონკურსში მიღწეული წარმატებებისათვის ლუკა სერტიფიკატითა და პლანშეტით დააჯილდოვეს.
,,კონკურსის სახელწოდებაა ,,ცხოვრება კონფლიქტების გარეშე", აღნიშნულ კონკურსისთვის უნდა მოგვემზადებინა მომხსენება, რომელშიც საჭირო იყო გვემსჯელა რა ასოცირდება ჩვეთვის კონფლიქტი? ან თუნდაც რა არის კონფლიქტი?, უნდა მოგვეყვანა ჩვენი პირადი ან თუნდაც ოჯახის რომელიმე წევრის კონფლიქტის მაგალითები, თუმცა ეს რეალური უნდა ყოფილიყო რა თქმა უნდა. მოხსენებაში უნდა ყოფილიყო ასახული გადაჭრის გზები, თუ როგორ შეიძლება მოვაგვაროთ ის პრობლემა რომლის შესახებაც ვსაუბრობთ." - გვითხრა ლუკა ჭოველიძემ.
საკუთარ ესსეში გორელი მოსწავლე 2008 წლის კონფლიქტს შეეხო და ამ კონფლიქტის გადაჭრის გზებზეც ისაუბრა:
,,გამოსავალი ყველაფრიდანააა. ჩვენ ვართ მცველები ჩვენი ქვეყნის, საზღვრების, ტერიტორების და ჩვენ უნდა გადავწყვიტოთ ეს საკითხი მაგიდასთან დიპლომატიით და არა შეიარაღებული მოქმედებით." - აღნიშნულია ლუკას ნაშრომში.
კონკურსი 29 მარტს ტყვიავის საზოგადოებრივ ცენტრში ჩატარდა. ორგანიზატორი ბრიტანეთის საბჭო იყო, რომელიც ახორციელებს პროექტს ,,ინგლისური ენა თემისათვის". ამ პროექტს დიდი ბრიტანეთისა და ჩრდილოეთ ირლანდიის გაერთიანებული სამეფოს მთავრობის კონფლიქტების, სტაბილურობისა და უსაფრთხოების ფონდი აფინანსებს.
ამავე კატეგორიაში
შეთავაზება ვრცელდება თითქმის მთელ სამოდელო რიგზე, ამავდროულად მომხმარებელი
გორის მერიის ჯანდაცვის სამსახურის ცნობით,
ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ საქართველოს პარლამენტი ახალი წევრების უფლებამოსილებას ცნობს,
24 ნოემბერი ქალთა მიმართ ძალადობის აღმოფხვრის საერთაშორისო დღეა.
დაიღუპა მამა-შვილი: 50 წლამდე ასაკის მამაკაცი და მისი ვაჟი
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები