რედაქტორის რჩევით
გორის მუნიციპალიტეტიში მცხოვრები Flex -ის პროგრამის ფინალისტების ვინაობა ცნობილია
FLEX-ის პროგრამის ფინალისტები გორის N1 საჯარო სკოლის მოსწავლე
მარიამ ჩოხელი, გორის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლე ლუკა ჭოველიძე,
ხურვალეთის საჯარო სკოლის მოსწავლე ელენე ფატარიძე, გორის N2 საჯარო
სკოლის მოსწავლე სალომე ჯანანაშვილი, გორის წმ გიორგის სახ
სკოლა-ლიცეუმის მე-10 კლასის მოსწავლე მარიამ
აბოვიანი, ხელთუბნის საჯარო სკოლის მოსწავლე ნატალი ანესაშვილი,
ფლავის საჯარო სკოლის მოსწავლე თათია ჯავახიშვილი და შინდისის საჯარო
სკოლის მოსწავლე თორნიკე პაპიაშვილი გახდნენ.
მათ პროგრამის სამი ეტაპი წარმატებით გადალახეს და საკუთარი შედეგის შესახებ 13 მაისს შეიტყვეს.
,,2019 წლის შემოდგომით ჩავერთე პროექტში. თავიდან ვნერვიულობდი, არ ვიცოდი რა, როგორ უნდა გამეკეთებინა. პროგრამაში მონაწილეობის მიღება ჩემთვის იყო პირველი მცდელობა, რომელიც წარმატებით დასრულდა, ძალიან ბევრი მეგობარი მამხნევებდა და მოტივაციას მაძლევდა. როდესაც დამირეკეს და მითხეს პროგრამის გამარჯვებული ხართო, პირველი ვისაც ვუთხარი დედა იყო “, - ამბობს ფლავის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე თათია ჯავახიშილი.
თათია ჯავახიშვილი - ფლავის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე
FLEX-ის პროგრამა ამერიკაში ერთი წლით უფასო სწავლებასა და ცხოვრებას გულისხმობს:
,,წინა წელსაც მივიღე მონაწილეობა პროგრამაში და მაშინ არ გამიმართლდა, თუმცა წელს მივაღწიე გამარჯვებას, პირველი ტური იყო ტესტირება, მეორე ტურში თემის დაწერას გვთხოვდნენ ხოლო მესამე ტური იყო გასაუბრება, თავიდანვე თავდაჯერებული ვიყავი, ვიცოდი და მჯეროდა გავიმარჯვებდი, ჩემი ოცნება იყო ამერიკაში წასვლა და მიხარია, რომ მივაღწიე ამ შედეგს. გამარჯვება ძალიან ემოციური იყო, როდესაც დამიერეს ვერ ვუპასუხე და ვნერვიულობდი, თუმცა შედეგ კიდევ გადმომირეკეს,ძალიან გახარებული ვიყავი ემოციებს ვერ ვმალავდი“,-ამბობს გორის N1 საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე მარიამ ჩოხელი.
მარიამ ჩოხელი - გორის N1 საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე
პროგრამა FLEX სრულად ფინანსდება აშშ–ს სახელმწიფო დეპარტამენტის მიერ. მასში მონაწილეობის მიღება მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის კარგი ან საუკეთესო აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს შეუძლიათ, რომლებიც ინგლისურ ენას ფლობენ.
,,პირველად წინა წელს მივიღე მონაწილეობა დედის რჩევით, თუმცა ვერ გავიმარჯვე, ხოლო წელს flex-ის პრგრამაში მონაწილეობის მიღბა ჩემი ინიციატივა იყო, იმედი მქონდა გამარჯვების და მივაღწიე კიდეც მიზანს. ბევრი რთული სამუშაო იყო, რასაც თავი კარგად გავართვი. როდესაც ფინალიდან გამოვედი, ისეთი შეგრძნება მქონდა, თითქოს რამის თქმა და ჩემი თავის წარმოჩენა დამაკლდა, მაგრამ მაინც ველოდი ამ შედეგს. გუშინ დილით დამირეკეს და შემატყობინეს, რომ გავიმარჯვე, ძალიან გახარებული ვიყავი“, - გვითრა ხელთუბნის სკოლის მე-10 კლასისი მოსწავლემ ნატალი ანესაშვილმა.
ნატალი ანესაშვილი - ხელთუბნის სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე
კონკურსი სამი რაუნდისაგან შედგება:
1. ინგლისურის მოკლე ტესტი;
2. თემები ინგლისურად;
3. ინგლისურის სტანდარტული ტესტი, თემები, აპლიკაცია და ინტერვიუ.
მოსწავლეებს კონკურსში მონაწილეობის მიღება წელიწადში მხოლოდ ერთხელ შეუძლიათ.
,,Flex-ის პროგრამაში პირველად წინა წელს მივიღე მონაწილეობა. თუმცა, პირველ ეტაპს გამოვეთიშე. ამის მიუხედავად, იმედი არ დამიკარგავს და გადავწყვიტე წელსაც მეცადა ბედი. მართლაც ჩემმა შრომამ და მონდომებამ შედეგი გამოიღო და გახლავართ Flex-ის ფინალისტი. რომ დამირეკეს და შემატყობინეს ძალიან გამიხარდა. ვეცდები ღირსეულად წარმოვაჩინო ჩემი ქვეყანა ამერიკაში",- გვითხრა ხურვალეთის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლემ ელენე ფატარიძემ.
ელენე ფატარიძე - ხურვალეთის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე
ლუკა ჭოველიძე - გორის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლე
თორნიკე პაპიაშვილი - შინდისის საჯარო სკოლის მოსწავლე
სალომე ჯანანაშვილი - გორის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლე
მარიამ აბოვიანი - გორის წმ გიორგის სახ სკოლა-ლიცეუმის მე-10 კლასის მოსწავლე
იხ. ამავე თემაზე: გორელი ლუკა ჭოველიძის ესსე კონფლიქტის თემაზე ხუთეულში მოხვდა
მათ პროგრამის სამი ეტაპი წარმატებით გადალახეს და საკუთარი შედეგის შესახებ 13 მაისს შეიტყვეს.
,,2019 წლის შემოდგომით ჩავერთე პროექტში. თავიდან ვნერვიულობდი, არ ვიცოდი რა, როგორ უნდა გამეკეთებინა. პროგრამაში მონაწილეობის მიღება ჩემთვის იყო პირველი მცდელობა, რომელიც წარმატებით დასრულდა, ძალიან ბევრი მეგობარი მამხნევებდა და მოტივაციას მაძლევდა. როდესაც დამირეკეს და მითხეს პროგრამის გამარჯვებული ხართო, პირველი ვისაც ვუთხარი დედა იყო “, - ამბობს ფლავის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე თათია ჯავახიშილი.
თათია ჯავახიშვილი - ფლავის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე
FLEX-ის პროგრამა ამერიკაში ერთი წლით უფასო სწავლებასა და ცხოვრებას გულისხმობს:
,,წინა წელსაც მივიღე მონაწილეობა პროგრამაში და მაშინ არ გამიმართლდა, თუმცა წელს მივაღწიე გამარჯვებას, პირველი ტური იყო ტესტირება, მეორე ტურში თემის დაწერას გვთხოვდნენ ხოლო მესამე ტური იყო გასაუბრება, თავიდანვე თავდაჯერებული ვიყავი, ვიცოდი და მჯეროდა გავიმარჯვებდი, ჩემი ოცნება იყო ამერიკაში წასვლა და მიხარია, რომ მივაღწიე ამ შედეგს. გამარჯვება ძალიან ემოციური იყო, როდესაც დამიერეს ვერ ვუპასუხე და ვნერვიულობდი, თუმცა შედეგ კიდევ გადმომირეკეს,ძალიან გახარებული ვიყავი ემოციებს ვერ ვმალავდი“,-ამბობს გორის N1 საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე მარიამ ჩოხელი.
მარიამ ჩოხელი - გორის N1 საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე
პროგრამა FLEX სრულად ფინანსდება აშშ–ს სახელმწიფო დეპარტამენტის მიერ. მასში მონაწილეობის მიღება მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის კარგი ან საუკეთესო აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებს შეუძლიათ, რომლებიც ინგლისურ ენას ფლობენ.
,,პირველად წინა წელს მივიღე მონაწილეობა დედის რჩევით, თუმცა ვერ გავიმარჯვე, ხოლო წელს flex-ის პრგრამაში მონაწილეობის მიღბა ჩემი ინიციატივა იყო, იმედი მქონდა გამარჯვების და მივაღწიე კიდეც მიზანს. ბევრი რთული სამუშაო იყო, რასაც თავი კარგად გავართვი. როდესაც ფინალიდან გამოვედი, ისეთი შეგრძნება მქონდა, თითქოს რამის თქმა და ჩემი თავის წარმოჩენა დამაკლდა, მაგრამ მაინც ველოდი ამ შედეგს. გუშინ დილით დამირეკეს და შემატყობინეს, რომ გავიმარჯვე, ძალიან გახარებული ვიყავი“, - გვითრა ხელთუბნის სკოლის მე-10 კლასისი მოსწავლემ ნატალი ანესაშვილმა.
ნატალი ანესაშვილი - ხელთუბნის სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე
კონკურსი სამი რაუნდისაგან შედგება:
1. ინგლისურის მოკლე ტესტი;
2. თემები ინგლისურად;
3. ინგლისურის სტანდარტული ტესტი, თემები, აპლიკაცია და ინტერვიუ.
მოსწავლეებს კონკურსში მონაწილეობის მიღება წელიწადში მხოლოდ ერთხელ შეუძლიათ.
,,Flex-ის პროგრამაში პირველად წინა წელს მივიღე მონაწილეობა. თუმცა, პირველ ეტაპს გამოვეთიშე. ამის მიუხედავად, იმედი არ დამიკარგავს და გადავწყვიტე წელსაც მეცადა ბედი. მართლაც ჩემმა შრომამ და მონდომებამ შედეგი გამოიღო და გახლავართ Flex-ის ფინალისტი. რომ დამირეკეს და შემატყობინეს ძალიან გამიხარდა. ვეცდები ღირსეულად წარმოვაჩინო ჩემი ქვეყანა ამერიკაში",- გვითხრა ხურვალეთის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლემ ელენე ფატარიძემ.
ელენე ფატარიძე - ხურვალეთის საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე
ლუკა ჭოველიძე - გორის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლე
თორნიკე პაპიაშვილი - შინდისის საჯარო სკოლის მოსწავლე
სალომე ჯანანაშვილი - გორის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლე
მარიამ აბოვიანი - გორის წმ გიორგის სახ სკოლა-ლიცეუმის მე-10 კლასის მოსწავლე
იხ. ამავე თემაზე: გორელი ლუკა ჭოველიძის ესსე კონფლიქტის თემაზე ხუთეულში მოხვდა
ამავე კატეგორიაში
შეთავაზება ვრცელდება თითქმის მთელ სამოდელო რიგზე, ამავდროულად მომხმარებელი
გორის მერიის ჯანდაცვის სამსახურის ცნობით,
ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ საქართველოს პარლამენტი ახალი წევრების უფლებამოსილებას ცნობს,
24 ნოემბერი ქალთა მიმართ ძალადობის აღმოფხვრის საერთაშორისო დღეა.
დაიღუპა მამა-შვილი: 50 წლამდე ასაკის მამაკაცი და მისი ვაჟი
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები